26 dage til termin og jeg er nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

kirsti

BigBabyWish skriver:

Hej og tusind tak for dit svar ...

Jeg glæder mig også meget til at fødslen går i gang og som du selv skriver kommer der jo en rigtig dejlig lille bebs ud af det!

men puha, jeg er nervøs for de veer og for selve fødslen hvor man skal presse.

Jeg ønsker også at komme i vand som smertelindrende ...

Men ja, det skal nok gå! Det har det ihvertfald bare at gøre.

jordmoderen guide dig jo igennem det hele og siger når du skal presse osv så det skal du ikke være nervøs for.

Jeg blev ved med at spørge hvornår det var overstået hvilket de jo selvfølgelig ikke kunne svare på *G*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Filippa & Liva

LunaLykke skriver:

Uh den følelse kan jeg godt huske ! Man er bange for det uvisse. Man ved ikke hvad der kommer til at ske og man har slet ikke kontrol over det. For mig der var det bare en periode at jeg var bange. De sidste par uger der var jeg over den der nervøsitet og så glædede jeg mig bare helt vildt

Ja, lige præcis!

Det er nøjagtig sådan jeg har det lige nu ...

Men jeg glæder mig også utrolig meget til at få hende ud og i armene, men puuh, den fødsel skal bare overståes.

Anmeld

19. september 2011

Filippa & Liva

Mira0911 skriver:

Jeg kender det godt fra første fødsel... Jeg var rigtig bange og nervøs... 

Jeg er ret sikker på det er meget normalt som førstegangsfødende... 

Hvordan har du det så denne gang?

Er du mere rolig omkring at skulle føde igen, eller?

Anmeld

19. september 2011

Filippa & Liva

kirsti skriver:

jordmoderen guide dig jo igennem det hele og siger når du skal presse osv så det skal du ikke være nervøs for.

Jeg blev ved med at spørge hvornår det var overstået hvilket de jo selvfølgelig ikke kunne svare på *G*

he he he, det kunne godt lyde ligesom jeg ...

Jeg kommer med garanti også til at spørge hvornår det er overstået flere gange undervejs.

Håber jeg får en sød og dygtig jordemoder.

Anmeld

19. september 2011

lycly

BigBabyWish skriver:

Ja, lige præcis!

Det er nøjagtig sådan jeg har det lige nu ...

Men jeg glæder mig også utrolig meget til at få hende ud og i armene, men puuh, den fødsel skal bare overståes.

Ja, det skal den nemlig og tro mig, det er det eneste du tænker når du først ligger med veer - det skal bare overståes! Og når du så får din guldklump i armene så er det bare SÅ meget det hele værd og der går ikke lang tid før du siger "jeg ville gerne gøre det igen"

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

Hvordan har du det så denne gang?

Er du mere rolig omkring at skulle føde igen, eller?

Jeg er helt klart mere rolig denne gang, denne gang her ved jeg jo hvad jeg går ind til... Så er mere forberedt denne gang end første... 

Anmeld

19. september 2011

Filippa & Liva

LunaLykke skriver:

Ja, det skal den nemlig og tro mig, det er det eneste du tænker når du først ligger med veer - det skal bare overståes! Og når du så får din guldklump i armene så er det bare SÅ meget det hele værd og der går ikke lang tid før du siger "jeg ville gerne gøre det igen"

Det er jeg slet ikke i tvivl om.

Man hører jo også alle sige at så snart man har guldet i armene glemmer man fuldkommen alt om smerterne man var igennem.

Glæder mig bare til det er overstået.

Anmeld

19. september 2011

Filippa & Liva

Mira0911 skriver:

Jeg er helt klart mere rolig denne gang, denne gang her ved jeg jo hvad jeg går ind til... Så er mere forberedt denne gang end første... 

Det kan jeg godt forstå.

Bliver spændende at se hvornår jeres lille pige har lyst til at komme ud til jer.

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Bliver spændende at se hvornår jeres lille pige har lyst til at komme ud til jer.

Ja meget... 

Anmeld

19. september 2011

DLM

BigBabyWish skriver:

Ja, det er jo lige det!

Det er nok mest det uvante som gør mig nervøs ...

Og så er jeg meget "spændt" på at se hvordan de veer egentlig føles og hvordan jeg mon kommer til at tackle dem, da jeg ikke er særlig god til smerte.

Nu er det ikke for at gøre dig endnu mere nervøs, men jeg kan sige du er ikke i tvivl om hvornår du har veer. Ja de gør nas og presseveer gør endnu mere ondt. Jeg har normalt en høj smerte terskel og jeg skreg højt Men samtidig med det gør ondt, så er det den mest fantastiske følelse man kan have, synes jeg.

Men det er jo min opfattelse af min fødsel Det kan jo være (og det er den sikkert) Din fødsel er helt anderles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.