Hjemmefødsler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2009

Becks

Diana/Claus skriver:

Jeg havet besluttet mig for det skulle være i sengen men vi lejer et badekar til smertelindring og så må vi jo se til den tid om jeg så vælger at føde i vand på sofaen el i sengen, det bliver der hvor jeg har det bedst. men vil gerne i sengen.

Okay, ja kan jeg godt forstå... Det bliver spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Jeg havet besluttet mig for det skulle være i sengen men vi lejer et badekar til smertelindring og så må vi jo se til den tid om jeg så vælger at føde i vand på sofaen el i sengen, det bliver der hvor jeg har det bedst. men vil gerne i sengen.

Ihh hvor er dejligt for jer!!! Jeg håber det bliver super skønt.

Du skal prøve at få fat i de der fødekar, der er oppustet halløj... http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1106

Det der, har jeg fået atvide er det ALLERBEDSTE. Jeg fødte selv i en af de der tupperware-ting, med låg på... Men den der, skulle bare være SKØØØN, siger dem der har prøvet det. Det er også dem, de bruger i regionsj ordningen

Glæder mig til at høre om det!!

Anmeld

26. januar 2009

Diana...

Zafir skriver:

Ihh hvor er dejligt for jer!!! Jeg håber det bliver super skønt.

Du skal prøve at få fat i de der fødekar, der er oppustet halløj... http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1106

Det der, har jeg fået atvide er det ALLERBEDSTE. Jeg fødte selv i en af de der tupperware-ting, med låg på... Men den der, skulle bare være SKØØØN, siger dem der har prøvet det. Det er også dem, de bruger i regionsj ordningen

Glæder mig til at høre om det!!

Oki tak for det, det vil jeg lige undersøge

Og tak for alle dine gode råd det har virkelig hjulpet mig...

Knus Diana

Anmeld

26. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Oki tak for det, det vil jeg lige undersøge

Og tak for alle dine gode råd det har virkelig hjulpet mig...

Knus Diana

Velbekomme

Men du får det præcis som mig, når du har prøvet det, så vil du også gerne fortælle andre, om hvor dejlig det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.