Vægten efter graviditeten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Sidst jeg stod på en vægt (14 dage siden) sagde den 117, så tvivler på den kan overraske mig særlig meget, kun vis den er kommet under 100 da.

Mette har ret! Jeg tror du bliver overrasket! 

Jeg har stadig en dellemave som jeg ikke må gøre noget ved pga kejsersnittet - men alligevel vejer jeg mindre nu end da jeg blev gravid! Så et eller andet sted er kiloene røget fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Wow, det er saftsusemig flot  .. jeg gik fra 66 kg til 87 kg og er nu 16 dage efter fødslen nede på 74 kg. Jeg er meget tilfreds, har jo ikke lavet en dyt haha

Hvor dejligt! Ja det er utroligt hvad kroppen kan uden man gør noget for det Spændende hvordan det går, når man stopper med at amme hehe.

Går det godt med din amning?

Anmeld

30. september 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Hvor dejligt! Ja det er utroligt hvad kroppen kan uden man gør noget for det Spændende hvordan det går, når man stopper med at amme hehe.

Går det godt med din amning?

Puha, jeg har haft riiiigtig mange problemer med amning.. sår og mega revner, brystbetændelse.. ja, you name it!

Nu er jeg afhængig af suttebrikker, William kan ikke finde brystet uden .. de er ellers helet. Nu håber jeg bare han tager på! Så kører det okay

Hvad med dig?

Anmeld

30. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Mette har ret! Jeg tror du bliver overrasket! 

Jeg har stadig en dellemave som jeg ikke må gøre noget ved pga kejsersnittet - men alligevel vejer jeg mindre nu end da jeg blev gravid! Så et eller andet sted er kiloene røget fra

Hopper på vægten når tøsen engang tillader det. Men holder på, at jeg kun bliver overrasket, hvis jeg vejer under 100...

Anmeld

30. september 2011

akskovmose

jeg havde taget omkring 6 kg på under graviditeten.. Hoppede 4 dage efter fødslen i mine cowboybukser, en fantastisk følelse.. var på vægten i onsdags, en uge efter, hvor jeg blev mildelst talt overrasket.. 10 kg mindre end før graviditeten   nu mangler jeg bare ca 6 kg, så er  min bmi under de 25... er så glad

Anmeld

30. september 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Puha, jeg har haft riiiigtig mange problemer med amning.. sår og mega revner, brystbetændelse.. ja, you name it!

Nu er jeg afhængig af suttebrikker, William kan ikke finde brystet uden .. de er ellers helet. Nu håber jeg bare han tager på! Så kører det okay

Hvad med dig?

Puha, der har jeg også været. Dog minus betændelse - det lyder ikke rart!
Synes det er utroligt, at alle er så glade for ammebrikker. De har slet ikke hjulpet mig Men det er jo dejligt at de hjælper nogle andre! hehe.

Jeg håber også bare, at Benjamin får mad nok  

Anmeld

30. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Hopper på vægten når tøsen engang tillader det. Men holder på, at jeg kun bliver overrasket, hvis jeg vejer under 100...

Hehe nu må vi jo se!  

Anmeld

30. september 2011

Ka+Ma=Be

akskovmose skriver:

jeg havde taget omkring 6 kg på under graviditeten.. Hoppede 4 dage efter fødslen i mine cowboybukser, en fantastisk følelse.. var på vægten i onsdags, en uge efter, hvor jeg blev mildelst talt overrasket.. 10 kg mindre end før graviditeten   nu mangler jeg bare ca 6 kg, så er  min bmi under de 25... er så glad

Ej hvor dejligt! Det gad jeg også gerne! hehe. Jeg har stadig ikke prøvet at tage mine cowboy bukser på  Jeg tror ikke, at jeg kan passe dem endnu.

Anmeld

30. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Hehe nu må vi jo se!  

Kom på den og den siger 107, så overrasket er jeg ikke.

Anmeld

30. september 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Puha, der har jeg også været. Dog minus betændelse - det lyder ikke rart!
Synes det er utroligt, at alle er så glade for ammebrikker. De har slet ikke hjulpet mig Men det er jo dejligt at de hjælper nogle andre! hehe.

Jeg håber også bare, at Benjamin får mad nok  

Ja, jeg var glad for dem i starten - men nu er de overflødige.. ret træls han så ikke vil undvære dem!

Jeg krydser for lille Benjamin har taget på også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.