Vægten efter graviditeten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
41 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger 

Ja, jeg blev ærligt talt noget chokeret, da jeg gik på vægten i dag - men på den positive måde! Jeg har ikke vejet mig siden dagen før fødslen, hvor jeg havde taget 14 kg på. 
I dag var jeg tilbage på min FØR graviditetsvægt  Jeg må nok sige, at jeg var overrasket - men hold da op hvor skønt! Jeg vil dog stadig gerne tabe nogle flere kg Men det må lige komme senere, når kejsersnittet er blevet godt igen.

Hvad med jer andre der har født, har i vejet jer endnu? Og er det noget i tænker over, eller er i ligeglade?  Og hvad gør i andre jer egentlig af tanker på området?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Kofoed.

PLZ jeg kan sige det samme om nogle uger. Men her siger vægten +22, såå tvivler, men håber i hvert fald at jeg hurtigt kommer under de 100 igen, for det er ski hårdt, at se på 3 tal før kommaet.

Men sejt gjort, selvom du ikke har prøvet.

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Ih hvor dejligt... Jeg steg på vægten idag... WOW en slat jeg har taget på... Min normal vægt er 60 kg - vægten siger nu 90.5 kg.... 

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

PLZ jeg kan sige det samme om nogle uger. Men her siger vægten +22, såå tvivler, men håber i hvert fald at jeg hurtigt kommer under de 100 igen, for det er ski hårdt, at se på 3 tal før kommaet.

Men sejt gjort, selvom du ikke har prøvet.

Jeg krydser fingre for dig!!   De skal nok komme af før eller siden.

Jeg må også sige at jeg tabte kæben. Havde regnet med, at jeg kom til at kæmpe med i hvert fald 5 af kiloene. Spændende at se, om jeg kan holde det af, eller om de kommer på igen  hehe. 

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jeg krydser fingre for dig!!   De skal nok komme af før eller siden.

Jeg må også sige at jeg tabte kæben. Havde regnet med, at jeg kom til at kæmpe med i hvert fald 5 af kiloene. Spændende at se, om jeg kan holde det af, eller om de kommer på igen  hehe. 

Ja det bliver lidt spændende

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Ih hvor dejligt... Jeg steg på vægten idag... WOW en slat jeg har taget på... Min normal vægt er 60 kg - vægten siger nu 90.5 kg.... 

Det er alligevel ret imponerende! hihi!

Hvordan havde du det med vægten efter sidste graviditet? Jeg må sige, at jeg har fået et overraskende afslappet forhold til min krop - også selvom brysterne er malkemaskine og maven blævrer mere end normalt hehe

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Det er alligevel ret imponerende! hihi!

Hvordan havde du det med vægten efter sidste graviditet? Jeg må sige, at jeg har fået et overraskende afslappet forhold til min krop - også selvom brysterne er malkemaskine og maven blævrer mere end normalt hehe

Jeg har ingen problemer med at jeg har taget så meget på - Jeg skal bare arbejde lidt ekstra denne gang her end første gang... 

Første gang havde jeg det på samme måde... 

Det genere mig ikke på nogen måder, jeg vidste at jeg ville tage på, og at jeg skal gøre noget for at smide dem igen... Amme skal jeg så ikke... 

Med Julie tog det næsten 2 år før jeg var på startvægten igen, nåede også lige at være der igen inden jeg testede positivt... 

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg har ingen problemer med at jeg har taget så meget på - Jeg skal bare arbejde lidt ekstra denne gang her end første gang... 

Første gang havde jeg det på samme måde... 

Det genere mig ikke på nogen måder, jeg vidste at jeg ville tage på, og at jeg skal gøre noget for at smide dem igen... Amme skal jeg så ikke... 

Med Julie tog det næsten 2 år før jeg var på startvægten igen, nåede også lige at være der igen inden jeg testede positivt... 

Det er meget rart at man kan tage det så afslappet! Det troede jeg ikke jeg ville.

Hvordan kan det være, at du har taget beslutningen om ikke at amme? Jeg spørger, da jeg selv har været meget i tvivl! Men jeg synes, at det er en rigtig svær belutning at tage.

Ja, det er jo typisk! Men stadig rigtig flot!

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Det er meget rart at man kan tage det så afslappet! Det troede jeg ikke jeg ville.

Hvordan kan det være, at du har taget beslutningen om ikke at amme? Jeg spørger, da jeg selv har været meget i tvivl! Men jeg synes, at det er en rigtig svær belutning at tage.

Ja, det er jo typisk! Men stadig rigtig flot!

Det er min bluefærdighed der gør at jeg ikke vil amme, det er noget helt tilbage i teenage årene... Jeg kan ikke bare sætte mig ned og amme... Selv til fødslen har jeg bedt om at være så meget så muligt tildækket, selvfølgelig så de kan arbejde og se hvad de laver... 

Anmeld

18. september 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Det er min bluefærdighed der gør at jeg ikke vil amme, det er noget helt tilbage i teenage årene... Jeg kan ikke bare sætte mig ned og amme... Selv til fødslen har jeg bedt om at være så meget så muligt tildækket, selvfølgelig så de kan arbejde og se hvad de laver... 

Ahh på den måde Jamen det kan jeg udemærket godt forstå! Jeg fik godt nok også rykket nogle grænser med det kejsersnit der  Bare det, at man skal have lagt kateter! Øv, øv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.