Vægten efter graviditeten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Ahh på den måde Jamen det kan jeg udemærket godt forstå! Jeg fik godt nok også rykket nogle grænser med det kejsersnit der  Bare det, at man skal have lagt kateter! Øv, øv! 

Det har altid været et problem for mig... Selv GU ved lægen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Hej piger 

Ja, jeg blev ærligt talt noget chokeret, da jeg gik på vægten i dag - men på den positive måde! Jeg har ikke vejet mig siden dagen før fødslen, hvor jeg havde taget 14 kg på. 
I dag var jeg tilbage på min FØR graviditetsvægt  Jeg må nok sige, at jeg var overrasket - men hold da op hvor skønt! Jeg vil dog stadig gerne tabe nogle flere kg Men det må lige komme senere, når kejsersnittet er blevet godt igen.

Hvad med jer andre der har født, har i vejet jer endnu? Og er det noget i tænker over, eller er i ligeglade?  Og hvad gør i andre jer egentlig af tanker på området?

ej hvor er det flot  det er alligevel imponerende.. hatten af for det

håber jeg kan sige det samme, så kort tid efter min fødsel, men jeg tvivler stærkt hehe

Anmeld

19. september 2011

SaNiNa

Det er da rigtig dejlig søde. Du skal jo tænke på at barnet vejer en 3-4kg moderkagen 1 kg en masse væske i kroppen ekstra blod fostervand. man siger at en graviditete vejer ca 12 kg så der jo nogle som tager 25kg på. men nå ungen så er uden er de første kg hurtig tabte og ammningen hjælper jo også rigtig godt til.

Men synts nu de er rigtig flot du allerede er tilbage til din normal vægt

Anmeld

19. september 2011

***S***

Ja det er mega optur at komme på vægten efter fødslen!!

Jeg tog 10 kg på og har tabt 12 kg.  Havde tabt de 12 kg 10 dage efter fødslen.. Skønt man ikke skal kæmpe med vægten!

Super flot du os har tabt det hele smukke!

Anmeld

19. september 2011

ønskeprinsesse2011

Katte87 skriver:

Hej piger 

Ja, jeg blev ærligt talt noget chokeret, da jeg gik på vægten i dag - men på den positive måde! Jeg har ikke vejet mig siden dagen før fødslen, hvor jeg havde taget 14 kg på. 
I dag var jeg tilbage på min FØR graviditetsvægt  Jeg må nok sige, at jeg var overrasket - men hold da op hvor skønt! Jeg vil dog stadig gerne tabe nogle flere kg Men det må lige komme senere, når kejsersnittet er blevet godt igen.

Hvad med jer andre der har født, har i vejet jer endnu? Og er det noget i tænker over, eller er i ligeglade?  Og hvad gør i andre jer egentlig af tanker på området?

jeg vejede 72 da jeg blev gravid og vejede 78 den dag jeg fødte og 3 dage efter jeg fødte vejede jeg 70 og nu 3 uger efter vejer jeg 66... så her går vægten kun ned af

Anmeld

19. september 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

ej hvor er det flot  det er alligevel imponerende.. hatten af for det

håber jeg kan sige det samme, så kort tid efter min fødsel, men jeg tvivler stærkt hehe

Hehe jamen mange tak Selvom jeg ikke har gjort noget for det  Men det er vildt hvad man alligevel kan smide på kort tid, bare ved at føde en stor baby

Anmeld

19. september 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Det er da rigtig dejlig søde. Du skal jo tænke på at barnet vejer en 3-4kg moderkagen 1 kg en masse væske i kroppen ekstra blod fostervand. man siger at en graviditete vejer ca 12 kg så der jo nogle som tager 25kg på. men nå ungen så er uden er de første kg hurtig tabte og ammningen hjælper jo også rigtig godt til.

Men synts nu de er rigtig flot du allerede er tilbage til din normal vægt

Ja det er jo netop det Vidste et eller andet sted godt at der ville ryge en del kg, men troede nu alligevel jeg skulle kæmpe med de sidste stykker Spændende hvor meget amningen kan gøre fremover

Anmeld

19. september 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Ja det er mega optur at komme på vægten efter fødslen!!

Jeg tog 10 kg på og har tabt 12 kg.  Havde tabt de 12 kg 10 dage efter fødslen.. Skønt man ikke skal kæmpe med vægten!

Super flot du os har tabt det hele smukke!

Eeej hvor lækkert Den vogn vil jeg også gerne med på hehe 

Ja det er dejligt ikke at skulle slås med det Nu håber jeg at amningen kan hjælpe mig med at tabe lidt mere

Anmeld

19. september 2011

Ka+Ma=Be

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg vejede 72 da jeg blev gravid og vejede 78 den dag jeg fødte og 3 dage efter jeg fødte vejede jeg 70 og nu 3 uger efter vejer jeg 66... så her går vægten kun ned af

Hvor dejligt at det går så hurtigt Det ville jeg elske Kan godt tåle at tabe lidt flere kg  

Anmeld

21. september 2011

Mira0911

Jeg var også lige en tur på vægten til morgen... Jeg har smidt 5.5... 

Så der er lige 25 kg endnu jeg skal have smidt... Det meste af det er jo vand... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.