Så ligger jeg her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

maryjane

Sanne og Nicklas skriver:

Tusind tak søde trænger også bare til der sket et eller andet nu er så træt hele tiden. men kan ikke finde ro.

Herude er jeg ved at koge ihjel så varmt er her og de har intet koldt vand. så tager hjem i aften og tilbage i nat og så håber jeg at fødslen er gået igang.

Ja nu må jeres pige da gerne komme ud af fjerene, synes da hun har drillet dig længe nok nu! Tsktsk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

th

Tusind tak søde trænger også bare til der sket et eller andet nu er så træt hele tiden. men kan ikke finde ro.

Herude er jeg ved at koge ihjel så varmt er her og de har intet koldt vand. så tager hjem i aften og tilbage i nat og så håber jeg at fødslen er gået igang.

hmm... men har de sagt om de sætter dig igang i morgen hvis der ikke sker noget...?

Har din mand fri nu så, eller hvordan.

Du må jo endelig sige til hvis der er noget jeg kan gøre for dig. bor jo i odense og Oscar er nem for det meste.

Anmeld

19. september 2011

SaNiNa

th skriver:

hmm... men har de sagt om de sætter dig igang i morgen hvis der ikke sker noget...?

Har din mand fri nu så, eller hvordan.

Du må jo endelig sige til hvis der er noget jeg kan gøre for dig. bor jo i odense og Oscar er nem for det meste.

Tak det er rigtig sødt af dig.

Nej de sætter mig ikke igang de håber på fødslen selv går igang har fået lagt nåle 2 gange i dag for at modne og sætte lidt fut i veerne.

Nicklas og manden har lige hentet mig hjem har fået lov at komme hjem og sove, men skal tilbae igen i morgen mellem 8-9 og så må vi jo se hvad de så vil gøre.

Håber der sker noget i nat selvom jeg ikke rigtig har fået den helt stort effekt af det endnu

Anmeld

19. september 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Ja nu må jeres pige da gerne komme ud af fjerene, synes da hun har drillet dig længe nok nu! Tsktsk.

Tusind tak ja syntes også det er ved at være tid til hun kommer ud.

Har fået lagt nåle her lidt i fem så håber på de virker i løbet af aften så vi kan ringe ind og sih nu det nu. Men skal tilbage i morgen mellem 8-9 dag jeg kun har fået lov at komme hjem på visit.

Anmeld

19. september 2011

th

Tak det er rigtig sødt af dig.

Nej de sætter mig ikke igang de håber på fødslen selv går igang har fået lagt nåle 2 gange i dag for at modne og sætte lidt fut i veerne.

Nicklas og manden har lige hentet mig hjem har fået lov at komme hjem og sove, men skal tilbae igen i morgen mellem 8-9 og så må vi jo se hvad de så vil gøre.

Håber der sker noget i nat selvom jeg ikke rigtig har fået den helt stort effekt af det endnu

vi krydser finger for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.