Til middag syntes manden vi skulle ringe til fg da jeg havd utrolig ondt og kunne slet ikke være til lå bare og stirrede ud i luften og ansede intet.
Så han ringede ved en halv et tiden og vi skulle komme med det samme. En rigtig sød jdm tager imod os og ringer efter en læge som vi venter 2-2½ time på og det eneste hun siger er at jeg skal tage nogle smertestillende (hvilket jeg jo har gjort en uge nu alle 8 piller) og så var den prut slået for hende og så kunne vi komme ned og snakke med en læge onsdag eller torsdag, for selvom mit forløb har været hårdt og min krop er stået af så syntes hun ikke de skulle gøre noget før jeg i hverfald var 41+3 hallo i min fødselsplan står der 41+0 (vi fandt så ud af hun hvade fri når hun gik fra os.
Jdm kunne godt se på mig jeg var rigtig ked af det og bare hvae ondt så hun syntes lige vi skulle vente på den ny mødte læge kom som var lidt længere oppe i hirakiet (staves) og hun tog sig rigtig god tid til at snakke med os og anbefalede også jeg blev og fik lidt ro, smertestillende noget akupunktur som kunne få mig til at slappe af da jeg jo er helt færdig og bare ikke kan mere.
Så fik kl 17.30 sat en masse nåle, manden kørte hjem efter computer og diverse ting til mig og nu sidder jeg her og kan ingenting, men sp her ude er bare så søde som de jo altid er, maden kunne jeg nu godt have undværet den var lige så død kedelig som altid.
Skal have lagt nåle igen kl 21 og så håber jeg på jeg få lidt ro.
Det skal lige siges at jeg savner min lille bøller helt vildt og glæder mig så meget til at se ham imorgen (hvis jeg kommer hjem) har ikke set ham siden kl 10 hvor han gik på besøg nede hos farmor og farfar
Men han har helt sikkert meget bedre af en mor som er frisk end en mor som bare ligger og skubber ham væk.
Min murren og sammen trækninger er taget til igen her for et par timer siden.
Anmeld