Så ligger jeg her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Ja, nu håber jeg bare på der sker noget fik en masse sammentrækninger mens jeg lå med nålene men nu de helt væk. får lidt når jeg går, men der er ikke så mange steder at gå hen herude

Nej, det vil jeg godt tro - det er nok ikke det aller mest spændende

Du kan ikke gå en lille tur udenfor, eller er det heller ikke noget ved?

Hvis det hjælper veerne igang er det jo med at forsøge, hvad man kan - selvom du ikke skal bruge for mange kræfter, når der nu forhåbentlig er en fødsel på vej inden for kort tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Nej, det vil jeg godt tro - det er nok ikke det aller mest spændende

Du kan ikke gå en lille tur udenfor, eller er det heller ikke noget ved?

Hvis det hjælper veerne igang er det jo med at forsøge, hvad man kan - selvom du ikke skal bruge for mange kræfter, når der nu forhåbentlig er en fødsel på vej inden for kort tid

skal ikke gå for langt nu hvor min krop er så træt, jeg går mere for ikke at bare ligge ned hele tiden. tror nemlig også kroppen har bedste af ikke at være helt stille

Anmeld

19. september 2011

Maalene

skal ikke gå for langt nu hvor min krop er så træt, jeg går mere for ikke at bare ligge ned hele tiden. tror nemlig også kroppen har bedste af ikke at være helt stille

Det kan jeg godt se - men mon ikke det hele går igang lige pludseligt uanset, om du ligger ned eller går rundt

Er sikker på hun aller senest melder sin ankomst i morgen

Anmeld

19. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Det kan jeg godt se - men mon ikke det hele går igang lige pludseligt uanset, om du ligger ned eller går rundt

Er sikker på hun aller senest melder sin ankomst i morgen

Tja jeg aner det ikke, sidder og venter på vandet går heller her end hjemme for her skal jeg ikke selv tørre op

Det ville da være dejlig hvis hun ville komme imorgen eller i aften, men tvivler stadig tror ikke på jeg kan få lov at føde på termindagen

Anmeld

19. september 2011

Maalene

Tja jeg aner det ikke, sidder og venter på vandet går heller her end hjemme for her skal jeg ikke selv tørre op

Det ville da være dejlig hvis hun ville komme imorgen eller i aften, men tvivler stadig tror ikke på jeg kan få lov at føde på termindagen

Haha - du har fat i noget

Men her vil jeg hellere end gerne have vandskade, for hvis vandskaden sker på sygehuset i mit tilfælde - ja, så er det jo fordi jeg er gået så lang tid over, at de har sat mig igang, så har intet imod vandskade her - gerne nu

Uh, det er ikke godt og vide, men mon ikke hun kommer aller senest i morgen, når der er begyndt at være lidt sammentrækninger Men vil da lige sende en ekstra spand ve-støv afsted, kunne jo være fedt, hvis hun kom til termin

Anmeld

19. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Haha - du har fat i noget

Men her vil jeg hellere end gerne have vandskade, for hvis vandskaden sker på sygehuset i mit tilfælde - ja, så er det jo fordi jeg er gået så lang tid over, at de har sat mig igang, så har intet imod vandskade her - gerne nu

Uh, det er ikke godt og vide, men mon ikke hun kommer aller senest i morgen, når der er begyndt at være lidt sammentrækninger Men vil da lige sende en ekstra spand ve-støv afsted, kunne jo være fedt, hvis hun kom til termin

Det ville heller ikke have gjort noget hvis det var sket hjemme, men nu når jeg alligevel er her så kunne det jo godt lige ske.

Hihi ja det kunne da være lidt sjovt har faktisk også været sammen med min mand i 7 år og 7 måneder idag. så det ville da være lidt romantisk

Anmeld

19. september 2011

Maalene

Det ville heller ikke have gjort noget hvis det var sket hjemme, men nu når jeg alligevel er her så kunne det jo godt lige ske.

Hihi ja det kunne da være lidt sjovt har faktisk også været sammen med min mand i 7 år og 7 måneder idag. så det ville da være lidt romantisk

Ja, hvis jeg skulle vælge, ville jeg da også hellere have "svineriet" skete på sygehuset frem for derhjemme

Ej, det kunne da være lidt romantisk ja

Hepper ihvertfald på, at hun vil have fødselsdag i dag - ville jo være helt perfekt

Anmeld

19. september 2011

th

Hej Sanne. håber virkelig at der sker noget, kan godt forstå du er brugt, håber at vandet snart går, så du kan få lov til at føde og få jeres lille pige i jeres hænder.

håber jeg kommer til at se hende en dag, når  du er helt på toppen igen.

Anmeld

19. september 2011

SaNiNa

th skriver:

Hej Sanne. håber virkelig at der sker noget, kan godt forstå du er brugt, håber at vandet snart går, så du kan få lov til at føde og få jeres lille pige i jeres hænder.

håber jeg kommer til at se hende en dag, når  du er helt på toppen igen.

Tusind tak søde trænger også bare til der sket et eller andet nu er så træt hele tiden. men kan ikke finde ro.

Herude er jeg ved at koge ihjel så varmt er her og de har intet koldt vand. så tager hjem i aften og tilbage i nat og så håber jeg at fødslen er gået igang.

Anmeld

19. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Ja, hvis jeg skulle vælge, ville jeg da også hellere have "svineriet" skete på sygehuset frem for derhjemme

Ej, det kunne da være lidt romantisk ja

Hepper ihvertfald på, at hun vil have fødselsdag i dag - ville jo være helt perfekt

Men det lader ikke til hun vil ud idag.

Med Nicklas tog de vandet på fg da vi mødre ind om morgnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.