Smertelindring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Tror ellers det kunne være rigtigt lækkert og afslappende Men nej ,,,

Ja jeg tror os det noget helt andet her hjemme, nu har jeg lavet et for og i mod hjemmefødsler så må jeg jo se hvad der bliver skrevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Nemesis

har fået en epi med den store, desværre virkede den ikke i højre side så da det endte i AKS gjorde det faktisk ret nas.

2 gang blev også aks og jeg fik lagt en spinal bedøvelse. Desværre stak de forkert, så dels har jeg fået en nerverodsskade, dels virkede den jo så ikke under ks..og ALDRIG om jeg gør det igen.

Kommer der en mere så kan de lægge mig i fuld narkose!

JEg skal ALDRIG mere stikkes i ryggen!

Sisse

Anmeld

22. januar 2009

malou

ALT!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

malou skriver:

ALT!!!!!!!!!!!!!!

Ha ha

Anmeld

22. januar 2009

Mormilla

Jeg fik lagt blokaden pga.akut kejsesnit...
Men det vil jeg ikke næste gang!!! Kan ikke li, at man ikke kan bevæge sig!!! Vil hellere føde uden noget næste gang...

Anmeld

22. januar 2009

Fam. Madsen

Diana/Claus skriver:

Hej Tøser

Hvilken smertelindring fik i under veer/fødslen?

Knus Diana

jeg fik ikke nogen... og næste gang vil jeg heller ikke have nogen form for smertelendring... for jeg kan godt lide at jeg selv har styr på tingene og jeg har fået afvide at man ikke selv har styr på så meget når man har fået smertelindringene men jeg skal da ikke gøre mig klog på det for jeg har jo ikke prøvet det...

Anmeld

22. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Diana/Claus skriver:

Hmm er der slet ingen der har prøvet akupunktur

JO, det fik jeg sidst jeg fødte
Fik nogle nåle i lænden og også i ansigtet. Det var en mærkelig fornemmelse, for med det samme blev jeg fuldstændig afslappet, og sprang et par veer over (fødslen gik meget stærkt, og der kom veer lige efter hinanden, så jeg trængte virkelig til det). Jeg ved ikke om det havde en decideret smertestillende virkning, men det var i hvert fald rigtig rart, det kan jeg godt anbefale.

Anmeld

22. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
bette skriver:

jeg fik sterilt vand under huden.. som ikke hjalp en meter ud over at det gjorde mega ondt at få lagt

Jeps, det fik jeg også under første fødsel... ikke en god ide
Jeg oplevede heller ikke at de virkede overhovedet.

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Rikke skriver:

JO, det fik jeg sidst jeg fødte
Fik nogle nåle i lænden og også i ansigtet. Det var en mærkelig fornemmelse, for med det samme blev jeg fuldstændig afslappet, og sprang et par veer over (fødslen gik meget stærkt, og der kom veer lige efter hinanden, så jeg trængte virkelig til det). Jeg ved ikke om det havde en decideret smertestillende virkning, men det var i hvert fald rigtig rart, det kan jeg godt anbefale.

Ej det var god det jeg glad for at høre Jeg ikke så god til alt det stas der bliver proppet i kroppen. tak for det...

Knus

Anmeld

22. januar 2009

JonTri

Hmm mit vand gik den 1. juli kl 17 og han er født den 3 kl 8.30 ved aks. Da klokken blev 3 om natten og jeg ikke havde sovet siden natten til den 1 fik jeg en epidural. Jeg sov mellem veerne - skønt. Havde heller ikke regnet med at skulle have noget medicinsk, men jeg blev sgu klogere. Men det var jo også en lang fødsel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.