Smertelindring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

SaNiNa

MetteT skriver:

nej det er nok begrænset....

Jeg fik lagt blokaden efter 21 timer med veer, hvor jeg havde stået op hele tiden (det var sådan jeg klarede dem bedst) så var så træt så træt... så da jeg fik lagt blokaden fik jeg faktisk sovet et par timer inden jeg sku til at presse, det var så dejligt, for var fuldstændig færdig...

Hold da op det er godt nok osse mange time... Frygter det helt, men ved jo der kommer noget dejligt ud af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Diana...

Hmm er der slet ingen der har prøvet akupunktur

Anmeld

22. januar 2009

MetteT

Sanne skriver:

Hold da op det er godt nok osse mange time... Frygter det helt, men ved jo der kommer noget dejligt ud af det...

Det er jo lige præcis det der gør....

Ja jeg havde nu heller ikk lige regnet med at det sku ta 24 timer da jeg fik den første ve... men efter fødslen sagde de at det var meget normalt for første gangs fødende... ja tak, ku i lige ha informeret mig om det inden, så jeg li som ku ha forberedt mig lidt...
de fleste af mine veninder har født noget hurtigere, så da jeg fik den første ve kl 10 om formiddagen troede jeg da på at jeg ku holde hende i mine arme inden dagen var omme... men jeg blev klogere....

knus

Anmeld

22. januar 2009

pusling30

Da jeg fik min første søn sagde jeg ja tak til lattergas, men fortrød, fordi jeg blev skæv, de havde glemt at tilpasse med ilt.. Så det blev til 3 dybe sug i masken, så var jeg skæv, og så nægtede jeg alt andet end ren ilt.

Med de 2 andre fik jeg intet da jeg blankt takkede nej. Og det har jeg været glad for, da jeg så selv kunne vurdere min krops signaler.

Og for øvrigt så er jeg bange for at blive stukket i ryggen, De kan stikke mig alle andre steder i min krop, bare ikke min ryg...

Men jeg syntes så heller ikke at det gjorde specielt ondt at føde..Det nev lidt.

Så når jeg engang skal have mit 4 og måske 5 barn bliver det også uden smertelindring..

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

MetteT skriver:

Det er jo lige præcis det der gør....

Ja jeg havde nu heller ikk lige regnet med at det sku ta 24 timer da jeg fik den første ve... men efter fødslen sagde de at det var meget normalt for første gangs fødende... ja tak, ku i lige ha informeret mig om det inden, så jeg li som ku ha forberedt mig lidt...
de fleste af mine veninder har født noget hurtigere, så da jeg fik den første ve kl 10 om formiddagen troede jeg da på at jeg ku holde hende i mine arme inden dagen var omme... men jeg blev klogere....

knus

Håber virkelig mit fødsel bliver rigtig rigtig hurtig...

Anmeld

22. januar 2009

lonemus

Mie A skriver:

Hvornår er lattergassen "gået af markedet" - Den fik jeg da jeg fødte Lærke for knap 3 måneder siden. Skønt! Har ikke prøvet anden smertelindring, men fik da tilbudt en smertestillende pille, da jeg havde veer med Simon... som om en "hovedpinepille" kan tage smerterne når man er i fødsel

Det er vist meget forskelligt fra sygehus til sygehus!
Jeg har født på Næstved, men da jeg fødte min søn i august 2007, havde de fjernet den i juni måned. De sagde, at de oplevede for mange spontane aborter blandt deres personale, derfor havde de valgt at fjerne lattergassen.
De har stadig masken, men der er kun ilt - men det virker altså ikke helt lige så godt!

Lone

Anmeld

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Hmm er der slet ingen der har prøvet akupunktur

Jo det prøvede jeg faktisk. Jeg fik et par nåle i toppen af hovedet. Jeg ved ærlig talt ikke om det virkede. jeg har jo ikke prøvet andet

Det jeg tror mest virkede for mit vedkommende, var mental forberedelse

Anmeld

22. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Du har ikke overvejet at føde hjemme

Knus

Tanken har< strejfet mig men tør ikke . sæt noget gik galt Så føler jeg mig mere sikker på hospitalet ...

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Tanken har< strejfet mig men tør ikke . sæt noget gik galt Så føler jeg mig mere sikker på hospitalet ...

Ja jeg kunne os godt tænke mig at føde hjemme men tør heller ikke

Anmeld

22. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ja jeg kunne os godt tænke mig at føde hjemme men tør heller ikke

Tror ellers det kunne være rigtigt lækkert og afslappende Men nej ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.