Smertelindring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Intet Jeg syntes det er federe at være hjemme så længe som mulig så når aldrig at få noget smerte stillende .. Håber det kan blive ligesådan denne gang.

Du har ikke overvejet at føde hjemme

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har ingen erfaringer at dele ud af, hvad angår smertelindring.

Jeg har født hurtigt alle tre gange, så har ikke nået at få noget, og har heller ikke haft behov for det.

Anmeld

22. januar 2009

Mie A

Hvornår er lattergassen "gået af markedet" - Den fik jeg da jeg fødte Lærke for knap 3 måneder siden. Skønt! Har ikke prøvet anden smertelindring, men fik da tilbudt en smertestillende pille, da jeg havde veer med Simon... som om en "hovedpinepille" kan tage smerterne når man er i fødsel

Anmeld

22. januar 2009

Moderator

Hvornår er lattergassen "gået af markedet" - Den fik jeg da jeg fødte Lærke for knap 3 måneder siden. Skønt! Har ikke prøvet anden smertelindring, men fik da tilbudt en smertestillende pille, da jeg havde veer med Simon... som om en "hovedpinepille" kan tage smerterne når man er i fødsel

Det øger risikoen for spontan abort, f.eks. hvis jordemoderen er gravid.

Det var trådt i kraft, da jeg ventede mit 3. barn, som er fra aug07. Ved ikke, hvornår nogle fødesteder er begyndt at indføre det.

Anmeld

22. januar 2009

frk Jensen

Fik en epidural... Fik den kun lagt i tilfælde af at jeg skulle have haft AKS.... Men den var go, og virkede helt perfekt

Knus Betina

Anmeld

22. januar 2009

MetteT

Sanne skriver:

kan man få noget smertestillende som ikke gør ondt at få under en fødsel?

For jeg er den største pivskid på det punkt

Jeg fik epidural blokaden og syns ikk den gjorde ondt at få lagt... man blir lokal bedøvet inden, det kan godt gøre lidt ondt, men hos mig overdøvede smerterne fra veerene det..... Så det lagde jeg slet ikke mærke til...

Men vil klart anbefale blokaden.... Så skøn så skøn så skøn.....

Fik en ve måler på og ku kun se jeg havde en ve når jeg kiggede på den... ku mærke nada!!!

Knus Mette

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

MetteT skriver:

Jeg fik epidural blokaden og syns ikk den gjorde ondt at få lagt... man blir lokal bedøvet inden, det kan godt gøre lidt ondt, men hos mig overdøvede smerterne fra veerene det..... Så det lagde jeg slet ikke mærke til...

Men vil klart anbefale blokaden.... Så skøn så skøn så skøn.....

Fik en ve måler på og ku kun se jeg havde en ve når jeg kiggede på den... ku mærke nada!!!

Knus Mette

Min læge har osse rådet mig til at få noget smertestillende uden selv fødslen...
syntes jeg lever af panodiler pt... så de virker jo nok ikke meget til den tid...

Anmeld

22. januar 2009

MetteT

Sanne skriver:

Min læge har osse rådet mig til at få noget smertestillende uden selv fødslen...
syntes jeg lever af panodiler pt... så de virker jo nok ikke meget til den tid...

nej det er nok begrænset....

Jeg fik lagt blokaden efter 21 timer med veer, hvor jeg havde stået op hele tiden (det var sådan jeg klarede dem bedst) så var så træt så træt... så da jeg fik lagt blokaden fik jeg faktisk sovet et par timer inden jeg sku til at presse, det var så dejligt, for var fuldstændig færdig...

Anmeld

22. januar 2009

Moderator

Sanne skriver:

HVorfor lever du af panodiler?

Anmeld

22. januar 2009

Bastian

Kun lattergas, og det var ikke det mindste smertedækkende. Jeg har fortrudt at jeg ikke bad om en epi, for det var ganske enkelt rædselsfuldt. Anden gang fik jeg PKS, og der fik jeg selvfølgelig en rygmarvsbedøvelse - skæg fornemmelse ikke at mærke ens ben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.