Carina87 skriver:
Hvor de bare gode. Virkelig godt det af Jer alle 5 - skidt pyt med at du synes du skulle have klædt om - det kan vi andre altså ikke se
I ser brandgodt ud!
Hvor ligner Zilan bare dig rigtig meget!
...Billeder på lærred behøver ikke være dyre. Vi Gav mine forældre i sølvbryllupsgave i august. Det var ikke så dyrt som jeg havde regnet med - dog kom det for sent
Kan ikke huske hvilket firma det var og hvilken pris(men de skifter jo også konstant!) Så det kan betale sig at google lidt
DOG vil jeg lige sige at billedbutikken.dk leverer lærred UDEN at det er spændt op(har jeg desværre erfaret...) (HVIS du forelsker dig i billedbutikken, skal jeg til Odense d. 15. Okt. og kan tage det med retur, hvis det er)
FLOTTE FLOTTE billeder!
...Og man kan slet ikke se, at du lige har været alene med dem, og været ved at gå ud af dit gode skind, lært at skifte ble med fødderne mens du har lavet mad til, hjulpet med lektier og børstet tænder på ungerne, skældt ham helt vildt ud over at være væk osv. osv. - I ser MEGET lykkelige og harmoniske ud

..Mon I er ejere at at Serdar og Pia køkken
Jeg tror, du har ret - Zilan ligner mig mere og mere, jo ældre, hun bliver.
Hehe, man skal bare placeres bagest, så kan man jo ikke rigtig se, hvad jeg har på!
Nej, det var heldigvis ikke joggingdragten, jeg var taget afsted i, så det gik!

Jeg kan godt se, at det er billigt inde på billedbutikken.dk, men hvordan søren får man det sat på en ramme? Køber man bare en svæveramme og sømmer den fast derpå?
Hahahaa

, vi har desværre et oldgammelt køkken fra 1973, som kun lige har fået skiftet bordplade, vask og armatur (en af grundene til at vi skal bygge et nyt). Det kan vist bedre svare sig at bygge et nyt fremfor at udskifte køkken, bad, bryggers, el osv., når man ikke kan gøre det selv!
Så det er der, jeg laver mad, mens jeg skifter ble med fødderne!