Vi har været hos fotografen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. september 2011

piadas

...og det tog lidt overhånd!

Først var det meningen, vi skulle have Ida fotograferet lige før, hun blev et halvt år. Det har vi nemlig også gjort med de to andre.

Vi besluttede os så for at få taget nogle billeder af dem alle tre sammen, for det får man jo bare ALDRIG gjort ellers - vi gør i hvert fald ikke!

20 minutter før vi skulle køre hjem til min mor (fotografen bor på Mors), spurgte jeg Serdar om vi egentlig ikke skulle få taget nogle af os alle 5 - det får vi nemlig heller aldrig gjort. Han var med på ideen, så vi hev bare det første det bedste tøj i skabet og jeg smed lige lidt make-up osv. i toilettasken, så måtte vi ordne resten hos min mor!

Jeg var blevet stærkt inspireret af Christinas billeder, hvor både Sofia, Jorge og Jorge's to sønner er med. Tak for inspirationen, Chris!Jeg bryder mig nemlig ikke om de billeder, hvor moderen sidder med babyen, de to store ved siden af, og faderen bagved som familieoverhoved.  Øhøm, så kan man jo gætte på, hvem der har bukserne på hjemme hos os! Det der med alle fem, der ligger og roder rundt i en bunke på gulvet - det er meget mere mig!

Nå, men den kjole, jeg havde hevet ud af skabet, kunne jeg selvfølgelig ikke passe, for jeg havde jo lige født! Den undskyldning kan man da godt bruge næsten et halvt år efter fødslen, kan man ikke?! Så jeg måtte beholde det tøj på, som jeg havde på i forvejen!

Resultatet ser i nedenfor. Kvaliteten er ikke verdens bedste, for jeg har bare taget billeder af fotografierne.

Det nederste billede er en collage af de tre billeder, vi har fået taget af dem hver især, da de var knap et halvt år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Sofia

De er VIDLT gode, jeg SMASK elsker Ida med solhat!

Anmeld

18. september 2011

Maria-s

EJ hvor er det bare nogle gode billeder!! og især det af jer alle 5!!  smuk familie

Anmeld

18. september 2011

piadas

Sofia skriver:

De er VIDLT gode, jeg SMASK elsker Ida med solhat!

Tak! 

De andre to havde også hat på, da vi fik taget deres billeder, så jeg synes også, Ida skulle. Selvom jeg tror, jeg bedre kan lide det andet billede uden hat!

Uh, det var så svært, for vi fik jo jeg ved ikke hvor mange udskrifter at vælge imellem!

Anmeld

18. september 2011

piadas

Maria-s skriver:

EJ hvor er det bare nogle gode billeder!! og især det af jer alle 5!!  smuk familie

Tak!

Ja, jeg er også bare SÅ glad for det af os alle 5 sammen. Jeg var ved at overveje at få det lavet på et stort lærred, men jeg ved ikke, om det bliver for meget?! Plus det koster jo også en bondegård!!

Anmeld

18. september 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Tak!

Ja, jeg er også bare SÅ glad for det af os alle 5 sammen. Jeg var ved at overveje at få det lavet på et stort lærred, men jeg ved ikke, om det bliver for meget?! Plus det koster jo også en bondegård!!

Det er ikke for meget! Jeg ÆÆÆÆSGER det billede... 

Og også de andre, Ida ligner stadig Oliver som baby, hva'?!

Anmeld

18. september 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Det er ikke for meget! Jeg ÆÆÆÆSGER det billede... 

Og også de andre, Ida ligner stadig Oliver som baby, hva'?!

Ja, det gør hun! Jeg synes også, det er Oliver, hun ligner mest! 

Hmm, jeg er bare ikke sikker på, at Serdar synes vi skal give x antal tusinde kroner for at få det lavet!

Anmeld

18. september 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Ja, det gør hun! Jeg synes også, det er Oliver, hun ligner mest! 

Hmm, jeg er bare ikke sikker på, at Serdar synes vi skal give x antal tusinde kroner for at få det lavet!

Kig i din indbakke!

Anmeld

18. september 2011

Mettemus

Arhmen hvor er de bare VILDT gode - allesammen! Det første af Zilan er da ret fantastisk! Og fedt at det har kunnet lade sig gøre med et billede sf jer alle fem, hvor alle børn smiler osv. Fedt, fedt, fedt. Uh det blir svært St vælge hva?

Anmeld

18. september 2011

Kit

Hvor er de bare super gode Pia.

Tillykke med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.