...og det tog lidt overhånd
!
Først var det meningen, vi skulle have Ida fotograferet lige før, hun blev et halvt år. Det har vi nemlig også gjort med de to andre.
Vi besluttede os så for at få taget nogle billeder af dem alle tre sammen, for det får man jo bare ALDRIG gjort ellers - vi gør i hvert fald ikke!
20 minutter før vi skulle køre hjem til min mor (fotografen bor på Mors), spurgte jeg Serdar om vi egentlig ikke skulle få taget nogle af os alle 5 - det får vi nemlig heller aldrig gjort
. Han var med på ideen, så vi hev bare det første det bedste tøj i skabet og jeg smed lige lidt make-up osv. i toilettasken, så måtte vi ordne resten hos min mor!

Jeg var blevet stærkt inspireret af Christinas billeder, hvor både Sofia, Jorge og Jorge's to sønner er med. Tak for inspirationen, Chris!

Jeg bryder mig nemlig ikke om de billeder, hvor moderen sidder med babyen, de to store ved siden af, og faderen bagved som familieoverhoved.
Øhøm, så kan man jo gætte på, hvem der har bukserne på hjemme hos os!
Det der med alle fem, der ligger og roder rundt i en bunke på gulvet - det er meget mere mig!

Nå, men den kjole, jeg havde hevet ud af skabet, kunne jeg selvfølgelig ikke passe, for jeg havde jo lige født!
Den undskyldning kan man da godt bruge næsten et halvt år efter fødslen, kan man ikke?!

Så jeg måtte beholde det tøj på, som jeg havde på i forvejen!
Resultatet ser i nedenfor. Kvaliteten er ikke verdens bedste, for jeg har bare taget billeder af fotografierne.
Det nederste billede er en collage af de tre billeder, vi har fået taget af dem hver især, da de var knap et halvt år.