Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mettemus skriver:Arhmen hvor er de bare VILDT gode - allesammen! Det første af Zilan er da ret fantastisk! Og fedt at det har kunnet lade sig gøre med et billede sf jer alle fem, hvor alle børn smiler osv. Fedt, fedt, fedt. Uh det blir svært St vælge hva?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej de er da vildt gode tillykke med dem
Ja, det gør hun! Jeg synes også, det er Oliver, hun ligner mest! Hmm, jeg er bare ikke sikker på, at Serdar synes vi skal give x antal tusinde kroner for at få det lavet!
Ja, det gør hun! Jeg synes også, det er Oliver, hun ligner mest!
Hmm, jeg er bare ikke sikker på, at Serdar synes vi skal give x antal tusinde kroner for at få det lavet!
du kan lave et lærreds billede hvis du kan få dem på fil på foto.com
det er bare nogle super lækre billeder
Mettemus skriver: Arhmen hvor er de bare VILDT gode - allesammen! Det første af Zilan er da ret fantastisk! Og fedt at det har kunnet lade sig gøre med et billede sf jer alle fem, hvor alle børn smiler osv. Fedt, fedt, fedt. Uh det blir svært St vælge hva?
Arhmen hvor er de bare VILDT gode - allesammen! Det første af Zilan er da ret fantastisk! Og fedt at det har kunnet lade sig gøre med et billede sf jer alle fem, hvor alle børn smiler osv. Fedt, fedt, fedt. Uh det blir svært St vælge hva?
Ja, jeg synes også, det er super, det hvor Zilan griner!
Hehe, moderne teknologi!! Man kan flytte ansigter nu til dags! Så det er vist kun mit og Olivers, der er det originale - de andre er flyttet fra nogle andre billeder fra samme opstilling! Smart, ik'!!Jeg har dog bedt ham tage Zilans ansigt fra et andet foto, for hun ligner ikke helt sig selv - bl.a. ser det ud som om hun nærmest ingen hals har, og det tror jeg vil irritere i længden...
Mht. at vælge er disse dem vi har valgt - ud af en forfærdelig masse flere!
AA10 skriver: ej de er da vildt gode tillykke med dem
Tak!
Kit skriver: Hvor er de bare super gode Pia. Tillykke med dem.
Hvor er de bare super gode Pia.
Tillykke med dem.
Tak, Kit!
Maja88 skriver: du kan lave et lærreds billede hvis du kan få dem på fil på foto.com det er bare nogle super lækre billeder
Tak skal du have!
Ja, jeg skal vist have undersøgt det med lærredet lidt nøjere.
Vildt dejlige billeder, I LOVE
Og det er rigtig fedt med nogle billeder af hele familien - det er MEGA godt det af jer alle sammen. I ser rigtig dejlige ud Flot mand og flotte boern du holder dig
Mht at faa lavet billeder paa laerred, saa behoever det ikke at blive saa dyrt - tror jeg kiggede paa Vistaprint, der vist ogsaa var rimelige i prisen. Endte dog med at faa billederne lavet i Tyskland (hos ALDI) mens jeg var der i sommers, da det var endnu billigere... saa nu er julegaverne klar til bedsterne
PeruBaby skriver: Vildt dejlige billeder, I LOVE Og det er rigtig fedt med nogle billeder af hele familien - det er MEGA godt det af jer alle sammen. I ser rigtig dejlige ud Flot mand og flotte boern du holder dig Mht at faa lavet billeder paa laerred, saa behoever det ikke at blive saa dyrt - tror jeg kiggede paa Vistaprint, der vist ogsaa var rimelige i prisen. Endte dog med at faa billederne lavet i Tyskland (hos ALDI) mens jeg var der i sommers, da det var endnu billigere... saa nu er julegaverne klar til bedsterne
Tak, Chris!
Og igen - tak for inspirationen! Jeg tror ikke, vi havde fået dem lavet, hvis ikke jeg havde set jeres!
Hvor de bare gode. Virkelig godt det af Jer alle 5 - skidt pyt med at du synes du skulle have klædt om - det kan vi andre altså ikke se I ser brandgodt ud!
Hvor ligner Zilan bare dig rigtig meget!
...Billeder på lærred behøver ikke være dyre. Vi Gav mine forældre i sølvbryllupsgave i august. Det var ikke så dyrt som jeg havde regnet med - dog kom det for sent Kan ikke huske hvilket firma det var og hvilken pris(men de skifter jo også konstant!) Så det kan betale sig at google lidt DOG vil jeg lige sige at billedbutikken.dk leverer lærred UDEN at det er spændt op(har jeg desværre erfaret...) (HVIS du forelsker dig i billedbutikken, skal jeg til Odense d. 15. Okt. og kan tage det med retur, hvis det er)
FLOTTE FLOTTE billeder!
...Og man kan slet ikke se, at du lige har været alene med dem, og været ved at gå ud af dit gode skind, lært at skifte ble med fødderne mens du har lavet mad til, hjulpet med lektier og børstet tænder på ungerne, skældt ham helt vildt ud over at være væk osv. osv. - I ser MEGET lykkelige og harmoniske ud
..Mon I er ejere at at Serdar og Pia køkken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128