En lille update - jeg venter en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

Tynen

TILLYKKE MED PRINSEN!!
Hvor er det vildt at skulle have en af hver.
tror slet ikke jeg ville kunne finde ud af at have en dreng

Dejligt med en update.. Det var også ved at være længe siden (Siger jeg, der har holdt pause in ages )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2009

Nadi

Tillykke med lillebror, det bliver da spændende

Anmeld

23. januar 2009

..

Tak for alle hilsnerne.. Jeg er virkeligt heller ikke sikker på at jeg kan finde ud af at have en dreng.. Håber det kommer helt af sig selv når han først er der.. Overvejer faktisk at købe en kønsscanning for at være endnu mere sikker selv om hende på OUH var HELT sikker i sin sag og sagde han lå og viste det hele..

Anmeld

23. januar 2009

Nadi

Macrolf skriver:

Tak for alle hilsnerne.. Jeg er virkeligt heller ikke sikker på at jeg kan finde ud af at have en dreng.. Håber det kommer helt af sig selv når han først er der.. Overvejer faktisk at købe en kønsscanning for at være endnu mere sikker selv om hende på OUH var HELT sikker i sin sag og sagde han lå og viste det hele..

Hehe, for hulan

Selvfølgelig kan du finde ud af det, det er altså ikke så svært med de drenge. Husk på der er kun en lille forskel

Anmeld

23. januar 2009

Tynen

Macrolf skriver:

Jeg kan virkelig godt følge dig!
Hvis vi skal have en dreng, går jeg nok lidt i en indvendig panik
Husker med gru tilbage på min lillebror og tænker samtidig - Stakkels mine forældre!
Han havde sgu krudt i røven og lavede ulykker constance - Helt modsat mig der var sååå sød og artig

Men selvfølgelig finder man da ud af det.
Mon ikke det bare lige er til de er ude?!
Man ved jo slet ikke hvad man har i vente, så det er vildt svært at forestille sig.

Anmeld

23. januar 2009

..

Sådan Tynen, godt du forstår min panik..

Har venner som har drenge og som er de rene bulldosere i forhold til min lille Smilla.. Ingen i min familie har fået drenge de sidste 40 år så er slet ikke vant til dem og kan slet ikke forestille mig hvordan det er at have en dreng. Er de lige så kærlige og putte agtige som piger eller er det bare fuld drøn derud af hele tiden? - siger jeg fuld af fordomme om at have en dreng

Anmeld

23. januar 2009

Tynen

Macrolf skriver:

Sådan Tynen, godt du forstår min panik..

Har venner som har drenge og som er de rene bulldosere i forhold til min lille Smilla.. Ingen i min familie har fået drenge de sidste 40 år så er slet ikke vant til dem og kan slet ikke forestille mig hvordan det er at have en dreng. Er de lige så kærlige og putte agtige som piger eller er det bare fuld drøn derud af hele tiden? - siger jeg fuld af fordomme om at have en dreng

Altså folk ude i byen siger godt nok at drenge er lige så skønne som piger

Til det jeg skrev før, skal det lige siges, at min lillebror altid har været en rigtig MORS dreng.
Arhmen, det barn gjorde da aldrig noget forkert - Så det giver da lidt håb, at man rent faktisk godt kan holde af sådan en lille møgunge, som JEG synes han var

Det er jo ikke fordi man ikke ønsker en dreng, men jeg tror mere det er tanken om det ukendte.
Nu er man jo vant til at have en pige, har alle pige-tingene klar til "genbrug" og pludselig bliver det bare helt modsat og de ting og det tøj man måske havde glædet sig til at skulle bruge igen, kan bare få lov at blive liggende.

Ej, det lyder helt forkert det her.. Det skal altså ikke lyde så "koldt" og materielt som det gør.
Jeg håber virkelig du forstår hvor jeg vil hen med det.

Anywho - Jeg forstår dig godt Men er sikker på at tankerne bliver helt anderledes når du får ham at se første gang

Anmeld

23. januar 2009

..

Lyder slet ikke koldt, ved jeg godt hvad du mener :-) Er da også helt helt sikker på at jeg kommer til at elske min lile dreng mindst lige så højt som jeg gør Smilla.. Faktisk er jeg meget spændt på for mange siger at man som mor får et helt særligt forhold til sin søn..

Som Tynen skriver så skal det ikke forståes som om jeg ikke ønsker en dreng men har bare svært ved at forholde mig til tanken om noget helt andet :-)

Anmeld

23. januar 2009

..

Lyder slet ikke koldt, ved jeg godt hvad du mener :-) Er da også helt helt sikker på at jeg kommer til at elske min lile dreng mindst lige så højt som jeg gør Smilla.. Faktisk er jeg meget spændt på for mange siger at man som mor får et helt særligt forhold til sin søn..

Som Tynen skriver så skal det ikke forståes som om jeg ikke ønsker en dreng men har bare svært ved at forholde mig til tanken om noget helt andet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.