En lille update - jeg venter en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. januar 2009

..

Hej alle )

Tænkte det var på tide med en lille update.. Jeg er i dag i uge 22 (21+0) og jeg venter en lille dreng. Det er selvfølgelig mega fedt at gå lov at få en af hver men kan slet ikke forestille mig til skulle have en dreng. Har jo gemt alt Smillas tøj, hmm kan være vi engang må lave en mere så vi måske kan bruge det igen ;o) Nu må jeg ud og shoppe en masse nyt )

Smilla er efterhånden en stor pige syntes jeg, hold op hun snakker meget - det sidste nye er at sige Hej Helle (hendes dp) og generelt bare Hej Mor, far o.s.v.. Hun er stadig sød og nem og fuldstændig fantastisk - jeg er bare ikke så overskudsagtig lige pt, håber snart det bliver bedre..

Det var lidt fra mig )

/Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Mie A

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

22. januar 2009

bette

uhh det er også min drøm.. at få en af hver.. tillykke med det.. hehe det skal du nok klare..

Anmeld

22. januar 2009

..

Taaak :-)

Opdagede lige jeg havde fået lavet en masse ) - var meningen det skulle være..

Ps: Han sparker løs derinde..

Anmeld

22. januar 2009

Lulle25

Tillykke med lillebror, er 26+0 i dag, men er så kedelig at jeg ikke vil vide kønnet, selvom jeg er nysgerrig.
Det bliver da vildt spændende med en af hver, vi har jo 2 piger, og kunne da vildt godt tænke mig en dreng, men har samme tanke som dig at det nok bliver noget andet, men sikkert også skønt Nåmen stort tillykke herfra
Louise

Anmeld

22. januar 2009

Plysbjørnen

Jamen tillykke her fra også... Det skal nok blive spændende... Jeg har også gemt alt Laura's tøj, selv om jeg ved jeg ikke får flere...

Betina

Anmeld

22. januar 2009

BellaT

Tillykke med lillebror

Anmeld

22. januar 2009

Muffinmus

jubi, en lille dreng, tilllykke med det
...og ja, ud med dig og shoppe.jeg har virkelig hygget mig med det den her gang. HAr gemt meget af hans tøj ,men da det meste er udpræget drenget så måtte jeg jo ud og løsne dankortet...nu ewr det meste efterhånden på plads tror jeg.

Anmeld

22. januar 2009

Ny mor

TILLYKKE med lillebror i maven

kh Birgitte (som altså synes du er heldig at komme til at opleve en af hver, selvom jeg selvfølgelig aldrig ville bytte mine af samme slags )

Anmeld

22. januar 2009

Anja

Tillykke !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.