Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ka li ja skriver:ihh det koster mellem 4 og 5000kr... og det er desværre ikke mig der bestemmer om der er rabat.....jeg syntes personligt selv det er mange penge. jeg ville ikke selv betale det! sikke da en sælger jeg er hvajeg prøver lige med et billede på tlf, men jeg har altså ikke sat hår i dag!! og har minus make up på!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver:her er et fra hver side.jeg vil stadig ha det kort inden under. ellers får jeg alt for meget garn!!!
Mebach skriver:Kort indenunder???Som i svensker?-Kan man det?Ser det ikke underligt ud?Kan man have for meget hår?Kh. Spørge Jørgen
Astrid P skriver:Sejt, Kalaha! Jeg tror også jeg vil have noget i den stil, men ikke med det korte indenunder. Jeg har nemlig IKKE for meget hår!Og fårk, hvor er hans hår da langt!
ka li ja skriver:ja det er for vildt, men han er nok heller ikke klippet i et år eller noget!!!!!jeg syntes du skal ha den frisure fra hairconstruction, som du viste i går! den tror jeg vil klæde dig godt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128