fotograf i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

ka li ja

vi har lige været ved fotograf i dag
hold op jeg har livlige unger!!! først tudede den ene, og bagefter kunne den anden ikke sidde stille, eller bevæge sig lidt mindre voldsomt... men det endte umiddelbart med nogle gode skud.. 3 i hvert fald.
nå, men vi er med i sådan en konkurrence, og så vil man kunne få billederne til knap trehundrede kroner. så den hoppede vi på. vinderbilledet præmieres med 1000kr og et billede i 40x50. går på ingen måde ud fra at vinde, men syntes det var fedt man kunne få billige billeder
på et af billederne gav arthur alexander en kæmpe krammer, det var virkelig fantastisk, og så med sæbebobler i bagrunden.( som jeg fik lov til at stå og puste ud!)

nå men jeg vil til at hygge mig med min mand, det er vel onsdag!!

hyg jer tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Astrid P

Ihh, de billeder glæder vi os til at se.

KH Astrid

PS. Manner, jeg var så tæt på lige at bestille tid hos dig via jeres net-booking i salonen. Havde allerede planlagt at det skulle være i morgen formiddag... Men jeg er sgu nødt til at få lavet noget på min opgave inden weekenden, så det må desværre vente!

Anmeld

21. januar 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

Ihh, de billeder glæder vi os til at se.

KH Astrid

PS. Manner, jeg var så tæt på lige at bestille tid hos dig via jeres net-booking i salonen. Havde allerede planlagt at det skulle være i morgen formiddag... Men jeg er sgu nødt til at få lavet noget på min opgave inden weekenden, så det må desværre vente!

haha hvor godt!! hvordan vidste du hvad vi hedder??
en skam du ikke kommer, jeg er nemlig helt mutters alene på job i morgen

glæder mig også til vi får billederne men der går nok nogle uger endnu. vi skal først ned og vælge og bestille dem på næste fredag

Anmeld

21. januar 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

haha hvor godt!! hvordan vidste du hvad vi hedder??
en skam du ikke kommer, jeg er nemlig helt mutters alene på job i morgen

glæder mig også til vi får billederne men der går nok nogle uger endnu. vi skal først ned og vælge og bestille dem på næste fredag

Jeg er sgu da en Szhirley Holmes! Jeg googlede frisører+Hedensted og så ledte jeg efter det mest fancy navn blandt dem jeg fandt, og jeg ramte rigtigt i første forsøg!

Det var nemt!!!

Anmeld

21. januar 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

Jeg er sgu da en Szhirley Holmes! Jeg googlede frisører+Hedensted og så ledte jeg efter det mest fancy navn blandt dem jeg fandt, og jeg ramte rigtigt i første forsøg!

Det var nemt!!!

ha hvor er du go!!
lyder newhair fancy!?
jeg ved ikke engang om det er et skod billede af mig vi har der inde..., men det ligner mig helt sikkert ikke nu. jeg er nemlig ved at få langt hår!!!

Anmeld

21. januar 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

ha hvor er du go!!
lyder newhair fancy!?
jeg ved ikke engang om det er et skod billede af mig vi har der inde..., men det ligner mig helt sikkert ikke nu. jeg er nemlig ved at få langt hår!!!

Whårt, er du ved at få langt hår?
Jeg sad sgu igår og overvejede om jeg skulle prøve at få extensions, men det er vist pissedyrt, er det ikke?

Og læg sgu da lige et billede ind af hvordan du ser ud nu!

Anmeld

21. januar 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Jeg sad sgu igår og overvejede om jeg skulle prøve at få extensions, men det er vist pissedyrt, er det ikke?

Jamen, er man 2 giver det vel en klækkelig rabat???

Anmeld

21. januar 2009

Astrid P

Mebach skriver:

Jamen, er man 2 giver det vel en klækkelig rabat???

Vil du være med???

Anmeld

21. januar 2009

ka li ja

Astrid P skriver:

ihh det koster mellem 4 og 5000kr... og det er desværre ikke mig der bestemmer om der er rabat.....
jeg syntes personligt selv det er mange penge. jeg ville ikke selv betale det! sikke da en sælger jeg er hva
jeg prøver lige med et billede på tlf, men jeg har altså ikke sat hår i dag!! og har minus make up på!!!!!

Anmeld

21. januar 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Vil du være med???

Kommer an på prisen?
Kan man bytte med en brugt vaskemaskine, som ikke dur, som skal afhentes ved Punkt 1?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.