Hvordan går det med Jer piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

anetteb skriver:

Her går det også fint :-)
- lille fisen mosler rundt, og vil helst gerne trykke lidt imod mine ribben. Den anden dag fik jeg også et spark imod blæreren, som åbenbart havde lidt indhold, så der måtte den lige overgive sig med to dråber. haha
- da jeg var 33+6, var jeg ved JM, som skønnede hende til at veje omkring 2000-2100 gram.

Ih det lyder dejligt. Så er hun en fin størrelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

mariaradoor skriver:

Hej

Her går det også lidt op og ned, jeg er i 33+0.

Lille fisen mosler fint rundt derinde, men jeg er meget svimmel og dårlig for tiden

Jeg har snakket med lægen og jordemoder om det, og lader til at det er fordi mit blodtryk er meget lav og  et samme med min blodprocent, men det er godt nok ubehageligt og kan ikke lade vær med at være lidt bekymret...

Men ellers går det fint, glæder mig helt vildt til hun kommer, synes godt nok at tiden er begyndt at gå  lidt langsom...

Hvordan går det med svimmelheden? Og hvor længe har du til termin? 

Anmeld

5. oktober 2011

mariaradoor

Det går lidt op og ned med svimmelheden, de dage jeg har fri og kan ligge i sengen har jeg det helt fint, men når jeg er i praktik er det noget af en kamp at holde sig oprejst og så er jeg helt utroligt træt for tiden, men humøret fejler ikke noget  

Jeg har ca. 5 uger til terminen og 3 uger tilbage i praktik inden jeg går fra... Er lidt svært at overskue lige nu, men skal nok gå

Anmeld

6. oktober 2011

mariaradoor skriver:

Det går lidt op og ned med svimmelheden, de dage jeg har fri og kan ligge i sengen har jeg det helt fint, men når jeg er i praktik er det noget af en kamp at holde sig oprejst og så er jeg helt utroligt træt for tiden, men humøret fejler ikke noget  

Jeg har ca. 5 uger til terminen og 3 uger tilbage i praktik inden jeg går fra... Er lidt svært at overskue lige nu, men skal nok gå

Uh, det lyder hårdt med praktik når du er så langt henne. Men dejligt du snart kan gå fra .

Her har jeg 8 uger tilbage, og jeg går ikke fra før tid  Går i skole og vil gerne gøre nogle fag færdige. Så derfor må jeg møde op helt frem til fødslen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.