Hvordan går det med Jer piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.959 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil bare høre, hvordan i har det?! Nu er det jo rykket tættere på!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Miia90

Her går det godt med lillepigen, hun mosler bare rundt

Skal til lægen på tirsdag og skal til jordmorden d. 26 sep

Håber også det går godt med din bebs i maven ?

Anmeld

17. september 2011

Miia90 skriver:

Her går det godt med lillepigen, hun mosler bare rundt

Skal til lægen på tirsdag og skal til jordmorden d. 26 sep

Håber også det går godt med din bebs i maven ?

Ih hvor skønt!  Nu er det også ved at nærme sig må man sige! 

Jeg skal til Jordemoder på Tirsdag. Glæder mig til at se hvad hun skønner baby til. 

Anmeld

18. september 2011

Ølgaard

Halløj Piger

Her går det bare super godt, lille-pigen er rigtig aktiv

Jeg er idag 33+3 så har ikke langt igen

d. 8/9-2011 hos lægen skønnede hun den lille til 35 cm og ca 2 kg så hun vokser dejligt inde i hulen

Anmeld

19. september 2011

Nov*Baby skriver:

Halløj Piger

Her går det bare super godt, lille-pigen er rigtig aktiv

Jeg er idag 33+3 så har ikke langt igen

d. 8/9-2011 hos lægen skønnede hun den lille til 35 cm og ca 2 kg så hun vokser dejligt inde i hulen

Ih hvor dejligt! Nej det nærmer sig da!! 

Anmeld

19. september 2011

babyMark

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vil bare høre, hvordan i har det?! Nu er det jo rykket tættere på!! 

Hvordan går det med dig? Jeg er 30+3 og baby mosler også rundt. Blev skønnet til. 1200 gram 28+5 ved en scanning. Jeg glæder mig bare til at gå på barsel her næste fredag. Synes bare jeg trænger til fokusere 100 % på at jeg lige om lidt er mor til 2. Og glæder mig til at kunne hygge lidt mere med min søn inden den bette kommer.

Anmeld

20. september 2011

babyMark skriver:

Hvordan går det med dig? Jeg er 30+3 og baby mosler også rundt. Blev skønnet til. 1200 gram 28+5 ved en scanning. Jeg glæder mig bare til at gå på barsel her næste fredag. Synes bare jeg trænger til fokusere 100 % på at jeg lige om lidt er mor til 2. Og glæder mig til at kunne hygge lidt mere med min søn inden den bette kommer.

Det går rigtig godt her. Er 29+6 i dag, tirsdag. Kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af. Kan mærke det er lidt tungere efterhånden, men synes stadig jeg generelt har det nemt. 

Dejligt du snart kan gå på barsel, jeg skal gå i skole indtil baby kommer, hvis kroppen tillader det. Håber det lykkes for mig at følge ordentligt med 

Jeg skal til Jordemoder lige om et par timer, glæder mig for det er første gang jeg skal skønnes. 

Anmeld

20. september 2011

Ludo

Ved ikke lige hvordan det går her..

Lidt blandet syntes jeg, var til scanning igen 9/9 var 29+1 og der vejede baby 1350 så lidt lille, men jordmoderen var ikke urolig. Er nu 30+5 syntes jeg er meget besværet af den store mave og smerter i bækkenet, samt kraftige plukveer jeg skal holde øje med.

Er også plaget af graviditetsklør på nederste del af maven, kommer til at kradse hul pga kløen (skal lige sige til næste undersøgelse) samt soven,prikken og snurren i hænderne især højre. (skal også lige huske at sige til næste undersøgelse) 

Skal til jordmoder imorgen og så skal hun skønne vægt igen og så må vi se hvor stor den er blevet.

Men dejligt at høre i har det så dejligt nemt.

God dag til jer

Anmeld

20. september 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej i skønne,

Dejligt det går så godt fremad... Her er det lidt op og ned må jeg indrømme... vi har brugt to dage i sidste uge på fødegangen fordi jeg ikke mærker vores babydreng så meget...

Jordemoderen skulle så følge op i dag og vi blev sendt afsted igen i dag pga det samme problem... Han er dog rigtig stor omkring 25-2600gram og vi er i uge 33+4 så det er dejligt...

Problemet igen er jo at jeg mærker ham MEGET lidt... hvis jeg skal sætte procenter på vil jeg sige at jeg mærker ham 90% mindre end jeg gjorde før søndag den 11. sep. hvor det vendt brat.

Jeg skulle så have en GU idag, men det kunne de ikke da jeg havde så ondt. Samtidig har jeg MANGE plukveer og så er de meget kraftige... under GU eller det de kunne mærkede de at min livmoderals var fin, men at livmodermunden er lettere åbnet, så skal slappe meget af...

Fik fortaget en podning da der kan vre tle om en infektion, og den venter vi så svar på... men de kan stadig ikke give mig svar på hvorfor jeg mærker ham så lidt, og det gør mig simpelthen voldsomt bange og nervøs, kan slet ikke finde ro... vil gerne have han bliver fuldbåren, men ikke for hver en pris... så må de hellere tage ham nu mens det ser nogenlunde ud...

Uha det blev langt piger, men havde brug ´for at få læsset min nervøsitet af...

knus og babytanker herfra

Anmeld

20. september 2011

Ludo skriver:

Ved ikke lige hvordan det går her..

Lidt blandet syntes jeg, var til scanning igen 9/9 var 29+1 og der vejede baby 1350 så lidt lille, men jordmoderen var ikke urolig. Er nu 30+5 syntes jeg er meget besværet af den store mave og smerter i bækkenet, samt kraftige plukveer jeg skal holde øje med.

Er også plaget af graviditetsklør på nederste del af maven, kommer til at kradse hul pga kløen (skal lige sige til næste undersøgelse) samt soven,prikken og snurren i hænderne især højre. (skal også lige huske at sige til næste undersøgelse) 

Skal til jordmoder imorgen og så skal hun skønne vægt igen og så må vi se hvor stor den er blevet.

Men dejligt at høre i har det så dejligt nemt.

God dag til jer

Det lyder som en hård omgang. Håber baby er blevet større, men ellers er det da ikke heeelt galt? 

Uhh, graviditeteskløe er noget værre noget  Har selv været bange for at være ved at udvikle det, men indtil videre klør det kun et sted, engang imellem. Føles lidt som om jeg har et blåt mærke indvendigt, så det mente Jordemoderen nok var tilfælde.

Har du ikke fået noget mod kløen? Det lyder meget voldsomt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.