Hej i skønne,
Dejligt det går så godt fremad... Her er det lidt op og ned må jeg indrømme... vi har brugt to dage i sidste uge på fødegangen fordi jeg ikke mærker vores babydreng så meget...
Jordemoderen skulle så følge op i dag og vi blev sendt afsted igen i dag pga det samme problem... Han er dog rigtig stor omkring 25-2600gram og vi er i uge 33+4 så det er dejligt...
Problemet igen er jo at jeg mærker ham MEGET lidt... hvis jeg skal sætte procenter på vil jeg sige at jeg mærker ham 90% mindre end jeg gjorde før søndag den 11. sep. hvor det vendt brat.
Jeg skulle så have en GU idag, men det kunne de ikke da jeg havde så ondt. Samtidig har jeg MANGE plukveer og så er de meget kraftige... under GU eller det de kunne mærkede de at min livmoderals var fin, men at livmodermunden er lettere åbnet, så skal slappe meget af...
Fik fortaget en podning da der kan vre tle om en infektion, og den venter vi så svar på... men de kan stadig ikke give mig svar på hvorfor jeg mærker ham så lidt, og det gør mig simpelthen voldsomt bange og nervøs, kan slet ikke finde ro... vil gerne have han bliver fuldbåren, men ikke for hver en pris... så må de hellere tage ham nu mens det ser nogenlunde ud...
Uha det blev langt piger, men havde brug ´for at få læsset min nervøsitet af...
knus og babytanker herfra
Anmeld