Hvordan går det med Jer piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej i skønne,

Dejligt det går så godt fremad... Her er det lidt op og ned må jeg indrømme... vi har brugt to dage i sidste uge på fødegangen fordi jeg ikke mærker vores babydreng så meget...

Jordemoderen skulle så følge op i dag og vi blev sendt afsted igen i dag pga det samme problem... Han er dog rigtig stor omkring 25-2600gram og vi er i uge 33+4 så det er dejligt...

Problemet igen er jo at jeg mærker ham MEGET lidt... hvis jeg skal sætte procenter på vil jeg sige at jeg mærker ham 90% mindre end jeg gjorde før søndag den 11. sep. hvor det vendt brat.

Jeg skulle så have en GU idag, men det kunne de ikke da jeg havde så ondt. Samtidig har jeg MANGE plukveer og så er de meget kraftige... under GU eller det de kunne mærkede de at min livmoderals var fin, men at livmodermunden er lettere åbnet, så skal slappe meget af...

Fik fortaget en podning da der kan vre tle om en infektion, og den venter vi så svar på... men de kan stadig ikke give mig svar på hvorfor jeg mærker ham så lidt, og det gør mig simpelthen voldsomt bange og nervøs, kan slet ikke finde ro... vil gerne have han bliver fuldbåren, men ikke for hver en pris... så må de hellere tage ham nu mens det ser nogenlunde ud...

Uha det blev langt piger, men havde brug ´for at få læsset min nervøsitet af...

knus og babytanker herfra

Puhhh, kan godt forstå du er nervøs!! Ville selv være rigtig bange i den situation.  Jeg håber virkelig at det blot er pga. hans størrelse, at du måske ikke mærker så meget. Tænker på pladsen...

Hvis de skulle vælge at få ham ud nu, så skal han som nok kunne klare sig rigtig fint, så det ville jeg da også fortrække. Er du så sygmeldt for at hvile? Nu din livmodermund er lidt åben?

Håber og ønsker alt det bedste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Ønskeønskeønskebarn

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Puhhh, kan godt forstå du er nervøs!! Ville selv være rigtig bange i den situation.  Jeg håber virkelig at det blot er pga. hans størrelse, at du måske ikke mærker så meget. Tænker på pladsen...

Hvis de skulle vælge at få ham ud nu, så skal han som nok kunne klare sig rigtig fint, så det ville jeg da også fortrække. Er du så sygmeldt for at hvile? Nu din livmodermund er lidt åben?

Håber og ønsker alt det bedste 

Tak hvor er du sød... Ja jeg går hjemme, har faktisk gjort det længe, så kan ikke rigtig slappe mere af end jeg gør nu, men det må jeg jo gøre alligevel... Men det er svært ikke at lade sig stresse af situationen ikke mindst psykisk...   og det gør det jo ikke ligefrem bedre.... og ja jeg er også sikker på han nok skal klare sig fint, så ville egentlig ønske de ville tage ham nu inden der går noget helt galt... synes bare der er lang tid til lørdag hvor vi skal derud igen...

Anmeld

20. september 2011

Tak hvor er du sød... Ja jeg går hjemme, har faktisk gjort det længe, så kan ikke rigtig slappe mere af end jeg gør nu, men det må jeg jo gøre alligevel... Men det er svært ikke at lade sig stresse af situationen ikke mindst psykisk...   og det gør det jo ikke ligefrem bedre.... og ja jeg er også sikker på han nok skal klare sig fint, så ville egentlig ønske de ville tage ham nu inden der går noget helt galt... synes bare der er lang tid til lørdag hvor vi skal derud igen...

Kan jeg virkelig godt forstå du synes. Kan i ikke komme derud før? 

Hvor er du sat til at føde? 

Anmeld

20. september 2011

Ønskeønskeønskebarn

De har ikke lavet tid til os før, men må jo ringe derud hvis det går helt galt i hovedet på mig :-O

Vi er sat til den 4. november... lige under 6 uger, men sys de er langt væk nu det er som det... jordemoder har dog sagt at vi ikke kommer så langt, så det er jo nok i bund og grund et spørgsmål om tid... tasken bliver i hvert fald pakket færdig nu så vi er helt klar

Anmeld

20. september 2011

De har ikke lavet tid til os før, men må jo ringe derud hvis det går helt galt i hovedet på mig :-O

Vi er sat til den 4. november... lige under 6 uger, men sys de er langt væk nu det er som det... jordemoder har dog sagt at vi ikke kommer så langt, så det er jo nok i bund og grund et spørgsmål om tid... tasken bliver i hvert fald pakket færdig nu så vi er helt klar

Ja i må bare kontakte dem hvis det bliver for meget. Det jo heller ikke sundt, hvis du går og er nervøs. Regner JM med at du går i fødsel før? Det ville da være ok, så længe han er stærk og sund. 

Anmeld

20. september 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hun regner med de tager ham ud noget før... ja så længe hans værdier er gode, så vil jeg helere det inden der sker ham noget

Anmeld

20. september 2011

Ludo

Det lyder som en hård omgang. Håber baby er blevet større, men ellers er det da ikke heeelt galt? 

Uhh, graviditeteskløe er noget værre noget  Har selv været bange for at være ved at udvikle det, men indtil videre klør det kun et sted, engang imellem. Føles lidt som om jeg har et blåt mærke indvendigt, så det mente Jordemoderen nok var tilfælde.

Har du ikke fået noget mod kløen? Det lyder meget voldsomt. 

Jeg skal til jordmoder imorgen og der snakker jeg med hende ang. den kraftige kløe.

Anmeld

20. september 2011

Ludo skriver:

Jeg skal til jordmoder imorgen og der snakker jeg med hende ang. den kraftige kløe.

Ok, håber i finder en løsning sammen! 

Anmeld

29. september 2011

mariaradoor

Hej

Her går det også lidt op og ned, jeg er i 33+0.

Lille fisen mosler fint rundt derinde, men jeg er meget svimmel og dårlig for tiden

Jeg har snakket med lægen og jordemoder om det, og lader til at det er fordi mit blodtryk er meget lav og  et samme med min blodprocent, men det er godt nok ubehageligt og kan ikke lade vær med at være lidt bekymret...

Men ellers går det fint, glæder mig helt vildt til hun kommer, synes godt nok at tiden er begyndt at gå  lidt langsom...

Anmeld

3. oktober 2011

Anette&Sophia

Vil bare høre, hvordan i har det?! Nu er det jo rykket tættere på!! 

Her går det også fint :-)
- lille fisen mosler rundt, og vil helst gerne trykke lidt imod mine ribben. Den anden dag fik jeg også et spark imod blæreren, som åbenbart havde lidt indhold, så der måtte den lige overgive sig med to dråber. haha
- da jeg var 33+6, var jeg ved JM, som skønnede hende til at veje omkring 2000-2100 gram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.