Ja, så står jeg lige her med et spørgsmål til jer inden jeg gør noget overilet og fortæller det videre til min kæreste. Jeg har lige været ude at gå, og pludselig mærker jeg, at jeg får sådan en tissetrang og skynder mig mod toilettet, men jeg synes ikke, jeg kan stoppe det helt igen. Heldigvis har jeg et stort bind på, og sætter mig på toilettet og ikke rigtig noget kommer ud. Og ja, jeg lugter altså lige til bindet for at lugte om det lugter af urin og synes faktisk det er er minimum, men tænker også, at jeg kort før gåturen ar drukket en masse vand og generelt får en masse vand i løbet af dagen, så det er jo klart, at det ikke lugter af stærk morgenurin, og måske er grunden til at det ikke kunne holdes helt tilbage, at babys hovede sidder så godt fast, at musklerne ikke helt kan lukke sammen mere. Har termin her i september. Tror I ikke bare det er tis? Vil føle mig SÅ dum at ringe til FG og få håbet op ved min kæreste, hvis jeg så bare har tisset lidt i bukserne! Også fordi hospitalet er så langt væk... 45 km. Langt at køre for ingenting, ikk?
Anmeld