Kylling III - rester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. januar 2009

linemus

Tusind tak for kyllingehjælp. Den smagte fantastisk af at være den første jeg nogensinde har lavet.

Nu er der så bare næsten en halv kylling tilbage, så jeg søger idéer til, hvad jeg kan bruge det til i aften. Anyone?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

Astrid P

Uhmm, en lækker grøn salat med kyllingestykker og avocado... Med citronolie over! MÅMS

Eller wraps med salat og kylling... MÅMS

Anmeld

21. januar 2009

Plysbjørnen

du kunne vel egentlig også lave en gang wok mad med kylling i... Eller kylling i karry..

Anmeld

21. januar 2009

linemus

Astrid P skriver:

Uhmm, en lækker grøn salat med kyllingestykker og avocado... Med citronolie over! MÅMS

Eller wraps med salat og kylling... MÅMS

Uhm, det lyder godt. Tror bare ikke børnene bliver tilfredse med en gang salat (dumme børn - ved ikke hvad der er godt).

Anmeld

21. januar 2009

linemus

Trold skriver:

du kunne vel egentlig også lave en gang wok mad med kylling i... Eller kylling i karry..

Hvordan laver man kylling i karry?

Anmeld

21. januar 2009

Astrid P

linemus skriver:

Uhm, det lyder godt. Tror bare ikke børnene bliver tilfredse med en gang salat (dumme børn - ved ikke hvad der er godt).

Vi får tit salat med kylling, kalkun eller rejer, og så koger jeg bare en håndfuld pasta til Smilsen som hun kan fornøje sig med. Så hun får pasta, tomater, majs, agurk, avocado og kyllingestykker/kalkun/rejer. Så er der satme ro hos det lille mad-øre! Bare man ikke blander det sammen... Det skal ligge i bunker hver for sig så hun selv kan tage det hun vil have!!!

Anmeld

21. januar 2009

Plysbjørnen

Jeg har intet mindre end 37 opskrifter med kylling, men opskrift på kylling i karry, har jeg dælme ikke....

men øh - mon ikke man skal dele kyllingen op - i små "qullash-stykker" og så brune dem lidt - eller i hvert fald varme dem på en eller anden facon... Derefter laver du en almindelig karrysovs som du kan putte dem i...

lød det ikke meget rigtigt....

Anmeld

21. januar 2009

Rasmine

Pitabrød!
Det sku da nok bli' sjåv?
Så kan de selv sidde og kaste tingene ned i pita'en?

Anmeld

21. januar 2009

linemus

Mebach skriver:

Pitabrød!
Det sku da nok bli' sjåv?
Så kan de selv sidde og kaste tingene ned i pita'en?

Ha, det fik vi i forgårs. Og Nanna vedblev med at ville spise den fra bunden af, så det hele røg ud. Signe var faktisk ok til at spise det, og Sebastian er blevet så dejlig stor, at han selv laver sine. Glæder mig - i madsituationen - til kun at have børn på 4+.

Anmeld

21. januar 2009

linemus

Astrid P skriver:

Vi får tit salat med kylling, kalkun eller rejer, og så koger jeg bare en håndfuld pasta til Smilsen som hun kan fornøje sig med. Så hun får pasta, tomater, majs, agurk, avocado og kyllingestykker/kalkun/rejer. Så er der satme ro hos det lille mad-øre! Bare man ikke blander det sammen... Det skal ligge i bunker hver for sig så hun selv kan tage det hun vil have!!!

Måske jeg skulle lave det alligevel, selvom det minder meget om det, de fik i går. Ingen af dem vil spise kyllingen (jo Signe en lille smule, hvis det "så rigtigt ud", og Nanna ville gerne gnaske i et lår, men gik udenom kødet...). Så kan jeg i det mindste få en aftensmad, jeg synes om.

Spiser Smilla alt det? Synes altid jeg har "kræsne" børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.