Hvor meget skal man lige snydes for en 10'er? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Det bliver man dælme nemt til sidst! Jeg er utålmodig hver anden dag.. de andre dage er jeg nervøs for det kæmpestore i at blive mor

ja kan godt huske hvordan det er når det er første barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Frøken J.

NNM skriver:

ja kan godt huske hvordan det er når det er første barn.

Hvordan håndterede du nervøsiteten?

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Jeg sender lige en spandfuld afsted til dig 

Tak!

Anmeld

16. september 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Hvordan håndterede du nervøsiteten?

det kan jeg så ikke huske.
tror jeg tænkte mere på hvor stort det ville være at selv at blive mor.

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

Øv der sker bare ikke mere :-P

Anmeld

16. september 2011

SpunkenJo

Frøken J. skriver:

Øv der sker bare ikke mere :-P

Så er det en rigtig go ide at hvile dig så meget som muligt. Indtage godt med væske og energi. For det lyder da som om det ikke varer længe før du skal være MOAR

Jeg hepper på dig, men hvis der lige gik 2 uger mere, gjorde det jo ikke noget for baby derinde

Go weekend

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

SpunkenJo skriver:

Så er det en rigtig go ide at hvile dig så meget som muligt. Indtage godt med væske og energi. For det lyder da som om det ikke varer længe før du skal være MOAR

Jeg hepper på dig, men hvis der lige gik 2 uger mere, gjorde det jo ikke noget for baby derinde

Go weekend

Pskal gøre mit bedste :-D har lige taget en lille morfar. Tiltrængt efter en lang dag :-P men de sagde derinde i dag at ud fra de ekstra scanninger mm. De har lavet af hende er hun klar til verden nu - så er det bare at vente på hun er enig. Hehe :-D

Anmeld

16. september 2011

SpunkenJo

Frøken J. skriver:

Pskal gøre mit bedste :-D har lige taget en lille morfar. Tiltrængt efter en lang dag :-P men de sagde derinde i dag at ud fra de ekstra scanninger mm. De har lavet af hende er hun klar til verden nu - så er det bare at vente på hun er enig. Hehe :-D

Selvfølgelig er hun klar
- du er lige straks 38 uger henne

Men hvile mm. er rigtig vigtigt. Sådan en fødsel er en stor opgave, og jeg selv måtte igennem den efter 4 døgn uden rigtig søvn, hvilket bare var alt alt for hårdt. Man gennemfører, og det skal nok gå, men gør dig selv den tjeneste og vær foran på point med søvn/mad/væske mm. fra starten af

Go weekend

Anmeld

16. september 2011

Ka+Ma=Be

Frøken J. skriver:

IH ALTSÅ! Nå, så var jeg lige inde til check på svangreambulatoriet i dag for at få checket op på lillepigens hurtige hjertelyd. Og imens jeg lå der oplevede jeg bare at få svære og slemme mens-smerter, som gjorde jeg virkelig måtte trække vejret dybt og koncentrere mig. Og maven blev stenhård imens. Min mor fortalte mig, at man kunne se det på CTGen (der hvor den måler veer), når det skete. Det var præcis hver 6. minut... I forvejen har jeg haft det underligt i maven hele dagen osv.

Var inde og snakke med en læge bagefter, og hun sagde at hun da godt kunne forstå, ud fra CTGen at det havde gjort ondt. Og det så da ud til at der var optræk til noget nu.. Det var jo flot regelmæssigt. Og så sagde hun, at jeg da nok ikke gik tiden ud og spurgte, om der var tendens til det i familien. Fik en tid mere til om en uge, men hun sagde, at nu måtte vi se om vi overhovedet så hinanden igen.

Og siden da er der bare ikke rigtig sket en meter! Har lige mærket noget en gang imellem, men intet at skrive hjem om. Iiih! Ved godt det kan bygge sig op over laaaang tid, men blev jo lige sådan forventningsfuld fordi det gjorde så ondt og var helt regelmæssigt. Men har også gået rundt siden, så nu må vi se, om der sker noget, nu jeg endelig ligger og slapper af...

Nå, måtte bare lige ud med det

Arrgh, mon ikke der så snart sker noget!!   Spændende om du kan joine os i septembergruppen hehe. Du er i hvert fald mere end velkommen!

Anmeld

16. september 2011

Frøken J.

SpunkenJo skriver:

Selvfølgelig er hun klar
- du er lige straks 38 uger henne

Men hvile mm. er rigtig vigtigt. Sådan en fødsel er en stor opgave, og jeg selv måtte igennem den efter 4 døgn uden rigtig søvn, hvilket bare var alt alt for hårdt. Man gennemfører, og det skal nok gå, men gør dig selv den tjeneste og vær foran på point med søvn/mad/væske mm. fra starten af

Go weekend

Tusind tak for tippet! Jeg skal love at sørge for at fylde op med god holdbar energi både mad - og drikkemæssigt! Kan nemlig godt mærke, at de dage jeg er træt tænker jeg "Bare jeg ikke føder i dag"

God weekend til dig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.