Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Spændende spændende! Altså, jeg har jo ikke tid til at starte på arbejde på mandag - så kan jeg jo ikke følge med i jer højgravide
Spændende spændende! Altså, jeg har jo ikke tid til at starte på arbejde på mandag - så kan jeg jo ikke følge med i jer højgravide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken J. skriver: Haha! Vi må allesammen lave en newsfeed eller noget
Haha! Vi må allesammen lave en newsfeed eller noget
Naaarh, jeg må lure med, når jeg er hjemme fra arbejde - eller på mobilen i toget
Babymor2010 skriver: Naaarh, jeg må lure med, når jeg er hjemme fra arbejde - eller på mobilen i toget
Frøken J. skriver: Ja, for der må da efterhåndne komme gang i nogle fødsler
Ja, for der må da efterhåndne komme gang i nogle fødsler
Jaaah, i er nogle stykker efterhånden
Men nu får du lige en bunke vestøv fra mig Fik du den?
Babymor2010 skriver: Jaaah, i er nogle stykker efterhånden Men nu får du lige en bunke vestøv fra mig Fik du den?
Frøken J. skriver: Tror ikke der sker noget i dag, men man kan jo sige, at hver gang man oplever dte, jo mere modnes man.. Ih, vil gerne se vores prinsesse snart
Tror ikke der sker noget i dag, men man kan jo sige, at hver gang man oplever dte, jo mere modnes man.. Ih, vil gerne se vores prinsesse snart
Frøken J. skriver: Synes ikke jeg kunne mærke den, men den er nok på vej med posten
Synes ikke jeg kunne mærke den, men den er nok på vej med posten
Du må lige huske der er lidt svartider med cyberposten
NNM skriver: ja det nemlig rigtig. vil også gerne snart se vores prinsesse. er godt nok utålmodig efter hånden.
ja det nemlig rigtig. vil også gerne snart se vores prinsesse. er godt nok utålmodig efter hånden.
Babymor2010 skriver: Du må lige huske der er lidt svartider med cyberposten
Frøken J. skriver: Synes jeg mærkede lidt for et øjeblik siden - sender du ikke lidt mere? tror det virker lidt
Synes jeg mærkede lidt for et øjeblik siden - sender du ikke lidt mere? tror det virker lidt
Jeg sender lige en spandfuld afsted til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128