Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Alle Positive inkl. clear blue digital Tror jeg tør håbe lidt mere nu på at lægens test mandag viser det samme...
Alle Positive inkl. clear blue digital Tror jeg tør håbe lidt mere nu på at lægens test mandag viser det samme...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malou&Anders skriver: ja der er vist ikke noget og komme efter der de er jo positive alle sammen kæmpe tillykke
ja der er vist ikke noget og komme efter der de er jo positive alle sammen kæmpe tillykke
Kageelsker skriver: De er jo knald-positive, jeg ville overhovedet ikke være i tvivl hvis jeg var dig, STORT tillykke!
De er jo knald-positive, jeg ville overhovedet ikke være i tvivl hvis jeg var dig, STORT tillykke!
Anonym skriver: Mange tak.. Rimelig uvirkeligt.. )
Mange tak.. Rimelig uvirkeligt.. )
ja det kunne jeg godt forstille mig tror jeg os jeg ville synes
Anonym skriver: Mange tak, og jo det er skam den samme anonyme ;o) Men nu ved du jo hvem jeg er.. heheClear blue var positiv
Mange tak, og jo det er skam den samme anonyme ;o) Men nu ved du jo hvem jeg er.. heheClear blue var positiv
WEEEEE tillykke med den lille ny smiler.. Ja nu ved jeg nogenlunde hvem du er Altså som anonym fniz.. Kan ikke gætte mig til hvem du er herinde griner..
Dansker I Holland skriver: WEEEEE tillykke med den lille ny smiler.. Ja nu ved jeg nogenlunde hvem du er Altså som anonym fniz.. Kan ikke gætte mig til hvem du er herinde griner..
Anonym skriver: Hehe, du kommenterede faktisk min dagbog forleden.. Hehe.. Og rigtig mange tak.. Det er helt utroligt..
Hehe, du kommenterede faktisk min dagbog forleden.. Hehe.. Og rigtig mange tak.. Det er helt utroligt..
Ahhh NU ved jeg hvem du er fnizer hehe.. Og selv tak da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128