clear blue digital ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Jeg testede positiv med en clearblue digital test Vedhæfter lige et billede så du kan se

Tak søde DK i holland - du har været en god støtter de sidste par dage
Tror jeg må ud og købe en senere - den må da kunne give en mere præcist svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Maja88

Anonym skriver:

Det spurgte jeg om, men han sagde at det kunne man ikke før man var 8 dage over tid..

Men jeg har taget 7 test hjemme som alle er positive på 3 dage, (bliver dog mere og mere tydelige som dagene går), lægen tager en test med samme urin som jeg testede med hjemme, deres negativ min positiv.. Han siger så at de først kan teste når man er over tid, og jeg var "før tid"..

nå jamen så er det jo bare at vente..

jeg ved ikke det der med teste... 15 dage over tid kunne jeg ikke teste positiv på en tistest, men fik en blodprøve

Anmeld

16. september 2011

Kageelsker

Anonym skriver:

Det spurgte jeg om, men han sagde at det kunne man ikke før man var 8 dage over tid..

Men jeg har taget 7 test hjemme som alle er positive på 3 dage, (bliver dog mere og mere tydelige som dagene går), lægen tager en test med samme urin som jeg testede med hjemme, deres negativ min positiv.. Han siger så at de først kan teste når man er over tid, og jeg var "før tid"..

Det er noget med at de teste lægerne bruger ikke er lige så følsomme over for hcg som dem man kan købe i håndkøb, så hvis du endnu ikke er gået over tid, er det måske fordi hcg-niveauet ikke er højt nok til lægens test?

Men hvorfor har lægen overhovedet taget en test hvis du selv har testet positiv? Jeg ringede bare og sagde jeg var gravid og fik tid til første lægebesøg.

Anmeld

16. september 2011

Maja88

Kageelsker skriver:

Det er noget med at de teste lægerne bruger ikke er lige så følsomme over for hcg som dem man kan købe i håndkøb, så hvis du endnu ikke er gået over tid, er det måske fordi hcg-niveauet ikke er højt nok til lægens test?

Men hvorfor har lægen overhovedet taget en test hvis du selv har testet positiv? Jeg ringede bare og sagde jeg var gravid og fik tid til første lægebesøg.

jeg skulle også teste ved lægen igen, selvom de havde lavet en blodprøve på mig

Anmeld

16. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Tak søde DK i holland - du har været en god støtter de sidste par dage
Tror jeg må ud og købe en senere - den må da kunne give en mere præcist svar

Hehe det lyder da godt og selv tak Jeg vidste ikke at det var den samme anonym hihiih... Men jeg håber at den er der

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Alle Positive inkl. clear blue digital Tror jeg tør håbe lidt mere nu på at lægens test mandag viser det samme...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2011

Kageelsker

Anonym skriver:

Alle Positive inkl. clear blue digital Tror jeg tør håbe lidt mere nu på at lægens test mandag viser det samme...

De er jo knald-positive, jeg ville overhovedet ikke være i tvivl hvis jeg var dig, STORT tillykke!

Anmeld

16. september 2011

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

ja der er vist ikke noget og komme efter der de er jo positive alle sammen kæmpe tillykke  

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Kageelsker skriver:

Min cyklus svinger mellem 31 og 33 dage.. Hvis den er på 31 dage skulle jeg have mens igår og på 33. dagen er så imorgen..

Jeg har testet positivt siden onsdag men han ville alligevel godt teste for at være sikker da jeg før har mistet..

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Hehe det lyder da godt og selv tak Jeg vidste ikke at det var den samme anonym hihiih... Men jeg håber at den er der

Mange tak, og jo det er skam den samme anonyme ;o) Men nu ved du jo hvem jeg er.. hehe

Clear blue var positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.