Dette er min falit erklæring.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Lotus86

Sikke en idiot..... Jeg kan godt forstå du bliver ked af det, det bestemt ikke sjovt at blive svinet til på sådan en ondskabsfuld måde... Men helt ærligt, hans udråb siger da så meget mere om ham, end det gør om dig....!!! Det er jo ikke uddannelse og job der gør en til en god mor, det er kærlighed, tryghed og omsorg der er hovedfaktorerne der.. Der er masser af tid til at få en uddannelse, hvem siger at det skal være uddannelse først, børn bagefter??

Jeg synes du skal klappe dig selv på skulderen, du har fået to skønne unger, en til på vej, og du kæmper en kamp for at komme ud af kontanthjælpens klør, der er mange andre i din situation, der bare ville læne sig tilbage, og nyde godt af ikke og lave noget... Du kæmper, og du skal nok komme ud af det en dag, og er sikker på, at du også nok skal få dig en uddannelse

Stort knus herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Lilotte87

Uha for en satan til onkel!

Desværre synes jeg bølgerne især fra mange der er imod den nye regering går ret højt. (Ikke alle de blå må jeg hellere for god ordens skyld indskyde). Min facebook er også fuld af dårlige tabere, men din onkels kommentare er simpelthen for grove. 

Husk på at vi er masser af mennesker som ikke ser dig som samfundsnasser. Masser af mennesker som gerne vil give lidt mere til statskassen så vi kan forbedre fx kontanthjælpmodtageres vilkår, så alle kan komme igang med job eller uddannelse.

Vær glad og stolt af din egen lille familie. Se folk i øjnene og vær glad for din graviditet og fuck ham din latterlige onkel.

Anmeld

16. september 2011

B&J

Hvad FANDEN bilder de sig ind.. jeg er selv p¨å kontanthjælp men men men jeg er 24 og håber på en praktik plads og det kan føre sig til at min uddannelse bliver færdig, og vi har en søn også...

og ved du hvad du er KUN 20år du kan sagten nå at blive alt muligt du har hele livet for dig

sender dig masser af knus og tanker og du kan godt

Anmeld

16. september 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

jeg er utrolig ked af, frustret og ikke mindst rarsende.

min veninde havde kommenteret min status inde på Facebook, om at hun var lidt træt af at vi nu havde fået ny regering, fordi så ville samfunds nasserne få flere penge (denne kommentar er ikke min holdning og hva jeg selv stemte er under ordnet)

min Onkel kommenter så min status. : det ved ***** jo alt om for hun har jo levet godt på nas de sidste mange år.

spurgte ham så om det virkelig var sådan han så på mig? og om han da ikke troede at jeg havde kæmpet for at komme af kontanthjælp? om han troede at jeg ikke gerne ville have mig en uddannelse eller et job.

han svare så at alt det burde jeg havde tænkt på inden jeg fik mine børn, fordi jeg jo intet godt har at tilbyde dem.

skrev så tilbage til ham at, bare fordi jeg ikke har nogen uddannelse eller noget job lige fortiden kan jeg da utrolig meget at tilbyde mine børn. og at det jo ikke lige frem er fordi jeg har været arbejdsløs hele mit liv.

fik så tilbage af ham : ***** du er en samfundsnasser, og jeg er flov over at være i familie med dig. I stedet for at fået børn skulle du ha fået dig en uddannelse. du kommer aldrig vider.

jeg er simpelthen så ked af det. kan slet ikke stoppe med at græde..

og her sidder jeg nogle og 20 år med de dejligste poder og jeg ELSKER dem. og aner ikke hva jeg skal stille op. er virkelig bange for at det er sådan resten af Danmark også ser på mig, for det er virkelig ikke sådan jeg vil ses.

jeg sender min. 1 ansøgning afsted om dagn, tager alle de kursuser og lignende kommunen kan kaste mig på, syntes virkelig selv at jeg gør ALT.

vores økonomi lige p.t. gør bare at jeg ikke har råd til at tage en uddannelse selvom at jeg da utrolig gerne vil have en.

og nu som priken over iét er jeg gravid igen. men har da på ingen måde lyst til at del VORES GLÆDELIGE nyhed med min familie.

jeg sidder her med følelsen af at være en social taber, en bums.
føler at jeg har svigtet mine børn på det groveste og jeg skammer mig. jeg skammer mig over at jeg overhoved kan tænke sådan, men skammer mig også over at jeg måske inderst inde syntes han har ret

er så bange for at jeg aldrig for en uddannelse så jeg kan vise min familie at jeg altså godt kan (er den eneste i min familie ud over min mor der ingen uddannelse har)

undskyld mit hormon forstyrede indlæg havde virkelig bare brug for at lufte mit beskidte undertøj et sted.

Fuck nu af jeg er gal på dine vegne.
Det pis han har gang i hører ingen steder henne.

Nej ved du vhad søde. Du skal sku ikke høre på ham. Sikke dog en idiot. Ja undskyld, men han er da en klap torsk uden lige.
Giv ham igen. Han kan sku ikke tillade sig at være sådan overfor dig! Som om det er særlig sjovt at være på kontanthjælp og ikke kunne få arbejde.

Jeg håber virkelig du har nogen gode venner på den facebook profil til at bede ham om at lukke røven!

Du får lige . Den kommentar har du på ingen måde fortjent. Der er bare nogen der bliver så fucking ondskabsfulde når det handler om politik. Tag jer dog forhelvede sammen og accepter at flertallet har stemt istedet for det pis med at blive personlige.

Og selvfølgelig skal du stadig være glad for din graviditet. og være lykkelig over at skulle fortælle det til familien. Han behøver jo ikke vide besked. Han har tydeliggjort at han ikke er værdig til at være i familie med dig!

Ha' en god dag.

Anmeld

16. september 2011

Rockertand

Vi kan kun være enige om, at det ikke var jordens mest intelligente måde at komme med sin mening på - han kunne have sagt det på en pæn måde under 4 øjne, hvis han havde behov for at sige noget om det, og så havde du haft mulighed for at svare igen med en længere forklaring.

På den anden side er jeg overrasket over, at du tager det så hårdt, der er rigtig mange, der tænker sådan om folk i din situation, og den generelle definition på samfundsnasser er, at man ikke er selvforsørgende og får ydelser fra samfundet for at klare sig, hvilket har været din situation i noget tid og også vil være det et godt stykke tid fremover.

Du er nok nødt til at leve med samfundsnasser-prædikatet eller komme videre og få dig en uddannelse.

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Vi kan kun være enige om, at det ikke var jordens mest intelligente måde at komme med sin mening på - han kunne have sagt det på en pæn måde under 4 øjne, hvis han havde behov for at sige noget om det, og så havde du haft mulighed for at svare igen med en længere forklaring.

På den anden side er jeg overrasket over, at du tager det så hårdt, der er rigtig mange, der tænker sådan om folk i din situation, og den generelle definition på samfundsnasser er, at man ikke er selvforsørgende og får ydelser fra samfundet for at klare sig, hvilket har været din situation i noget tid og også vil være det et godt stykke tid fremover.

Du er nok nødt til at leve med samfundsnasser-prædikatet eller komme videre og få dig en uddannelse.

Jeg vil ikke leve med at det ord er et udtryk for hvem jeg er.

det er ikke på nogen måde e tord jeg selv kunne finde på at bruge om folk. og ønsker det derfor ikke brugt om mig.

jeg mener ikke selv at jeg NASSER på samfundet, da jeg heller end gerne vil i arbejde. jeg passer min aktivering og hva ellers skod tjanser kommunen kan finde til mig. fordi jeg tror på at jeg skal arbejde for de penge jeg modtager.

jeg sidder ikke bare på min store røv i min sofa og tænker at sidder jeg her længe nok skal der da nok falde et arbejde ned i hovedet på mig, og gør der ikke det jamen så går det nok også.

syntes ordet samfundsnasser er så nedladene også grimt et ord at jeg slet ikke kan forstå at nogle kan få sig selv til at bruge det ord om andre mennesker..

Anmeld

16. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

til din onkel, sikke en idiot.

Havde det været min onkel, så havde jeg slettet ham inde i facebook. Folk som ikke ka lide mig og som nedgøre mig, vil jeg ikke bruge tid på, familie eller ej.

Du for lige sådan en her

Anmeld

16. september 2011

lille83

kunne bare ikke forlade tråden uden at gi dig et kæmpe

synes bestemt ikke du er samfundsnasser, når man gør alt hvad der er i sin magt for at få noget og synes din onkel burde skamme sig at sige sådan noget, især i offenligt forum??...

så kram og STORT TILLYKKE med jeres lille spire, lad ikke andres dumme holdninger tage glæden fra jer..

kram

Anmeld

16. september 2011

<3

Slet din onkel og den utrolige lede kommentar. kom videre og brug den vrede og afmagt konstruktivt til at bevise overfor verdenen at du er mere og bedre end det de går og tror.

Sæt dig et mål, fx. efter endt barsel så start på en uddannelse. Måske ikke drømmeuddannelsen men en som du har råd til. Brug tiden nu og frem til der til at undersøge markedet og find noget som du kan leve med og af.

Anmeld

16. september 2011

chael

Vi kan ikke alle leve ens.

Jeg har også skiftetvis været studerende og på barsel og nu på 3. barsel.

Efter denne barsel, så ligger der vel en elevplads og venter på mig

Men sådanne kommentare som din onkel kommer med, det er grunden til at jeg ikke diskutere for meget privat med folk.

For der er bare forskellige måde at leve livet på og hvem siger hans er den rigtige??

Det er bare rigtig tarveligt at skrive sådan noget. Og jeg håber og ønsker da for dig og familienm, at du får en god uddannelse og selvfølgelig har du masser at give ungerne.

Det bliver måske ikke det dyreste tøj i verden, eller charterferie og skiferie 2 gange om året. Men hvis behov er det også?? Det er da vist mere os voksne.

Selvfølglig skal der være råd og plads, men penge er ikke ALT!!!

Jeg selv glæder mig til at være færdig med at læse SÅ jeg kan få rigtig menneskepenge, som jeg kalder det, istedet for su og klip og rend mig et vis sted

*Camilla 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.