Teste allerede efter 6 dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville ikke gøre det, har prøvet flere gange at stå med svag positiv test, som ikke blev til mere end det, og ikke at være gravid

Ville nok tidligst teste 4 dage før, og fremefter

Jeg har bedst erfaring med Valmed og clearblues digitaltest

Held og lykke

Nå for pokker - altså den viste svag positiv og blev negativ??

Øv ja, det er da ikk sjovt!

Åh ha - sys bare ventetiden er SÅ lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Kløver

Anonym skriver:

Nå for pokker - altså den viste svag positiv og blev negativ??

Øv ja, det er da ikk sjovt!

Åh ha - sys bare ventetiden er SÅ lang

Jeg kan sagtens forstå dig, jeg gik selv langt over tid, havde åbenbart forrykket min ÆL så testede først positiv ca 20 dage over tid, man kan nemt blive utålmodig når det er noget man ønsker sig så meget.

håber da du snart står med 2 tydelige streger

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig, jeg gik selv langt over tid, havde åbenbart forrykket min ÆL så testede først positiv ca 20 dage over tid, man kan nemt blive utålmodig når det er noget man ønsker sig så meget.

håber da du snart står med 2 tydelige streger

Tror jeg prøver at teste i næste uge og så må jeg se og håbe at den forbliver positiv hvis den er positiv

Anmeld

16. september 2011

Muffinmus

Jeg vilel bestemt ikek gå efter de 6 dage, der har de fleste befrugtede æg ikke engang sat sig fast, det sker oftest på 7-8 dagen og først der kommer der ordentligt gang i hcg jo:-)

Jeg er en af den der kan teste tidligt...ca 3+1, men de fleste kan jo altså først 3+4 og frem.

Med mindre der er tvillinger

Anmeld

16. september 2011

Kløver

de kan nogle gange godt slå lidt ud selvom folk siger en streg er en streg, jeg fik et par dage før min testdag, svag positiv test, og der var jeg slet ikke gravid endnu, fik senere negativ test, for derefter at blive positiv igen, da min ÆL som sagt havde flyttet sig, så håbet er der da

kan lægge mine testbilleder ind, så du kan se

det første er fra 30 juli og det næste er mine teste fra 20 og 24 august

Og vil da lige tilføje, at befrugtningen først er sket omkring 6 august, så var ikke i nærheden af gravid da jeg fik positiv test den 30 juli

Anonym skriver:

Tror jeg prøver at teste i næste uge og så må jeg se og håbe at den forbliver positiv hvis den er positiv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jeg vilel bestemt ikek gå efter de 6 dage, der har de fleste befrugtede æg ikke engang sat sig fast, det sker oftest på 7-8 dagen og først der kommer der ordentligt gang i hcg jo:-)

Jeg er en af den der kan teste tidligt...ca 3+1, men de fleste kan jo altså først 3+4 og frem.

Med mindre der er tvillinger

Tak for svar...

Men hvor mange dage er 3+1 og 3+4 efter befrugtningen da??

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

de kan nogle gange godt slå lidt ud selvom folk siger en streg er en streg, jeg fik et par dage før min testdag, svag positiv test, og der var jeg slet ikke gravid endnu, fik senere negativ test, for derefter at blive positiv igen, da min ÆL som sagt havde flyttet sig, så håbet er der da

kan lægge mine testbilleder ind, så du kan se

det første er fra 30 juli og det næste er mine teste fra 20 og 24 august

Og vil da lige tilføje, at befrugtningen først er sket omkring 6 august, så var ikke i nærheden af gravid da jeg fik positiv test den 30 juli

Men forstår ikke hvordan den kan vise positiv hvis du slet ikk er gravid???

Hvordan kan du være sikker på at in ÆL først var den 6?

Anmeld

16. september 2011

Kløver

Anonym skriver:

Men forstår ikke hvordan den kan vise positiv hvis du slet ikk er gravid???

Hvordan kan du være sikker på at in ÆL først var den 6?

fik tegn på ÆL der, og ville være meget længere henne hvis jeg havde været gravid den 30 juli, derudover tog lægen bp som sagde negativ

tja jeg ved det heller ikke, men synes jeg kan mindes at have læst et sted at bakterier i urinen godt kan give et falsk udslag eller hvis der er noget galt med testen. bakterier kan være nogle som måske er i den beholder man tisser i, eller lignende, ellers ved jeg ik hvorfor den kunne slå ud, uden at være positiv

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

fik tegn på ÆL der, og ville være meget længere henne hvis jeg havde været gravid den 30 juli, derudover tog lægen bp som sagde negativ

tja jeg ved det heller ikke, men synes jeg kan mindes at have læst et sted at bakterier i urinen godt kan give et falsk udslag eller hvis der er noget galt med testen. bakterier kan være nogle som måske er i den beholder man tisser i, eller lignende, ellers ved jeg ik hvorfor den kunne slå ud, uden at være positiv

Nej jeg forstår det heller ikk - men det er nok sådan noget !!

Hmm, håber jeg kan vente til forventet mens så

Anmeld

16. september 2011

channie-g

Anonym skriver:

Hej tøser!

Jeg har været ude at købe G test i går og fandt en hvor man allerede kan teste 6-15 dage efter befrugtning - altså 1 uge inden forventet mens.

Er der nogen af Jer som har erfaringer med dem???

Kunne I teste positivt så tidligt???

Vi havde sex i søndag, i tirsdags og i går - Hvornår tror i at jeg kan teste?????

jeg kunne teste gravid 8 dage inden forventet mens. med en alm test... men tror bare jeg har været en a de heldige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.