Teste allerede efter 6 dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.628 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. september 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser!

Jeg har været ude at købe G test i går og fandt en hvor man allerede kan teste 6-15 dage efter befrugtning - altså 1 uge inden forventet mens.

Er der nogen af Jer som har erfaringer med dem???

Kunne I teste positivt så tidligt???

Vi havde sex i søndag, i tirsdags og i går - Hvornår tror i at jeg kan teste?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

16. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Hej tøser!

Jeg har været ude at købe G test i går og fandt en hvor man allerede kan teste 6-15 dage efter befrugtning - altså 1 uge inden forventet mens.

Vi havde sex i søndag, i tirsdags og i går - Hvornår tror i at jeg kan teste?????

Tror bare at det er for usikkert... Det er jo forskelligt hvor meget hormon man udskiller som kvinde, hvilket jo er det, som giver svaret på testen, så jeg ville klart vente til efter forventet mens, men du kan da altid prøve, og så tage en igen senere

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Tror bare at det er for usikkert... Det er jo forskelligt hvor meget hormon man udskiller som kvinde, hvilket jo er det, som giver svaret på testen, så jeg ville klart vente til efter forventet mens, men du kan da altid prøve, og så tage en igen senere

Ja gir dig helt ret, men spørgsmålet er bare om jeg kan vente... hehe

Anmeld

16. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ja gir dig helt ret, men spørgsmålet er bare om jeg kan vente... hehe

Du prøver da bare at teste... De kloge siger jo, at hvis den er positiv, så skulle det passe, det er kun negativ, som kan være forkert

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Du prøver da bare at teste... De kloge siger jo, at hvis den er positiv, så skulle det passe, det er kun negativ, som kan være forkert

Ja ender nok med at jeg prøver - hvornår tror du jeg skal teste?

Anmeld

16. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ja ender nok med at jeg prøver - hvornår tror du jeg skal teste?

Når du nu vil teste inden mens, så vil jeg nok sige morgenurin, fordi hvis der er nok hcg i, så er der i hvert fald mest om morgenen God fornøjelse

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

afrobabies skriver:

Når du nu vil teste inden mens, så vil jeg nok sige morgenurin, fordi hvis der er nok hcg i, så er der i hvert fald mest om morgenen God fornøjelse

Nåh, ja ja - vil også teste om morgenen

Tænkte mere på hvilken dag?

Anmeld

16. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Nåh, ja ja - vil også teste om morgenen

Tænkte mere på hvilken dag?

Du kan vel bare gøre det, når det passer med det der står på den test du har købt, og så kan du teste igen ved mens

Anmeld

16. september 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hej tøser!

Jeg ville ikke gøre det, har prøvet flere gange at stå med svag positiv test, som ikke blev til mere end det, og ikke at være gravid

Ville nok tidligst teste 4 dage før, og fremefter

Jeg har bedst erfaring med Valmed og clearblues digitaltest

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.