Hvad er det lige der sker oppe i ens hoved, når man bliver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

MinNoah

Åh ja det kender jeg! Har fx købt sko til Noah til 800 kr for et par kondisko! Kunne jeg ikke drømme om at give for kondisko til mig selv, nej jeg får de billige fra bilka til 129 kr (hvis jeg er heldig) ellers går jeg med nedslidte sko...

Noahs vinterjakke er fra hummel, og han skulle da have en ny i år selvom den gamle godt kunne gå an igen - men mig selv?! Jeg genbruger da jakken fra sidste år!

Var i bilka idag, og der røg da lige to sæt undertøj + et par bukser og en teletubbie dvd i vognen til Noah - meningen var at jeg skulle have haft et par (billige) støvler - det fik jeg ikke

ØV synes egentilg det er træls at jeg ikke kan lade være...!! Jeg vil da også selv have smart tøj!!!

Hmm kan sige så meget at det kommer stille og roligt... Noah er 2 år nu,. og jeg er så småt begyndt at købe en bluse/kjole til mig selv i ny og næ UDEN det er nedsat (og bruger iøvrigt en del penge på mig selv ifht oplevelser, stand-up, restaurentbesøg osv. så lidt forkælelse er der da)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Camillee

Puslingen skriver:

Hehe det lyder velkendt
Ihh en dejlig mand du har

Ja, elsker ham også meget højt (: hehe.

Anmeld

16. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Puslingen skriver:

Mor?
Er jeg den eneste der bruger en formue på min barn, i forhold til legetøj, tøj, ting og mad, men bliver SÅ nær hvis jeg skal købe noget til mig selv??
Hvorfor syntes jeg en bod til fx 150kr er vildt billig, men er for nær til at købe noget til mig selv der koster over 100??
Jeg har altid haft et stort shoppegen, og elsker kvalitet, men nu er det som om at det hele bliver brugt på Charlie og jeg selv bare render rundt i det jeg lige finder i mit klædeskab
Min kæreste fatter mig slet ikke.
Ville ønske jeg kunne være i stand til at være lidt selvisk i ny og næ

Hehe, aner det ikke! Men det er et interessant fænomen 

Anmeld

16. september 2011

2721

Camillee skriver:

Ja, elsker ham også meget højt (: hehe.

Dejligt

Anmeld

16. september 2011

2721

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe, aner det ikke! Men det er et interessant fænomen 

Ja ik
Glæd dig

Anmeld

16. september 2011

2721

MinNoah skriver:

Åh ja det kender jeg! Har fx købt sko til Noah til 800 kr for et par kondisko! Kunne jeg ikke drømme om at give for kondisko til mig selv, nej jeg får de billige fra bilka til 129 kr (hvis jeg er heldig) ellers går jeg med nedslidte sko...

Noahs vinterjakke er fra hummel, og han skulle da have en ny i år selvom den gamle godt kunne gå an igen - men mig selv?! Jeg genbruger da jakken fra sidste år!

Var i bilka idag, og der røg da lige to sæt undertøj + et par bukser og en teletubbie dvd i vognen til Noah - meningen var at jeg skulle have haft et par (billige) støvler - det fik jeg ikke

ØV synes egentilg det er træls at jeg ikke kan lade være...!! Jeg vil da også selv have smart tøj!!!

Hmm kan sige så meget at det kommer stille og roligt... Noah er 2 år nu,. og jeg er så småt begyndt at købe en bluse/kjole til mig selv i ny og næ UDEN det er nedsat (og bruger iøvrigt en del penge på mig selv ifht oplevelser, stand-up, restaurentbesøg osv. så lidt forkælelse er der da)

Dejligt du er begyndt at priotere dig selv også. Tror det er vigtig man ikke glemmer sig selv.
Håber snart jeg bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.