Hvad er det lige der sker oppe i ens hoved, når man bliver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

musse1

Puslingen skriver:

Mor?
Er jeg den eneste der bruger en formue på min barn, i forhold til legetøj, tøj, ting og mad, men bliver SÅ nær hvis jeg skal købe noget til mig selv??
Hvorfor syntes jeg en bod til fx 150kr er vildt billig, men er for nær til at købe noget til mig selv der koster over 100??
Jeg har altid haft et stort shoppegen, og elsker kvalitet, men nu er det som om at det hele bliver brugt på Charlie og jeg selv bare render rundt i det jeg lige finder i mit klædeskab
Min kæreste fatter mig slet ikke.
Ville ønske jeg kunne være i stand til at være lidt selvisk i ny og næ

her kan jeg også sagtens købe til mandne og børnene, og også tøj og ting som ikke er billige, men når jeg skal ha tøj eller noget til mig selv så må det højst koste 100 og helst ikke mere end 50 selv om det kan være svært, men ellers undvære jeg.

så ja jeg kender det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sådan har jeg det også! - Og min lille prinsesse er ikke engang i verdenen endnu  Upssss... Synes bare lige pludselig det er meget mere spændende at kigge på ting til hende, end mig selv

Anmeld

15. september 2011

2721

musse1 skriver:

her kan jeg også sagtens købe til mandne og børnene, og også tøj og ting som ikke er billige, men når jeg skal ha tøj eller noget til mig selv så må det højst koste 100 og helst ikke mere end 50 selv om det kan være svært, men ellers undvære jeg.

så ja jeg kender det.. 

Men hvorfor?? Hvorfor stopper vi med at passe på os selv så snart vi bliver mødre??

Anmeld

15. september 2011

2721

rikkeregnbue skriver:

Sådan har jeg det også! - Og min lille prinsesse er ikke engang i verdenen endnu  Upssss... Synes bare lige pludselig det er meget mere spændende at kigge på ting til hende, end mig selv

Det må være noget bioloisk

Anmeld

15. september 2011

musse1

Puslingen skriver:

Men hvorfor?? Hvorfor stopper vi med at passe på os selv så snart vi bliver mødre??

ja hvis bare jeg kunne give et godt svar, alser manden her syns jeg også skal købe, men hver gang jeg så ser noget, kan jeg ikke få mig selv til det, med mindre det er virkelig meget nedsat. 

vi skal måske nogle gange og huske os selv også 

Anmeld

15. september 2011

2721

musse1 skriver:

ja hvis bare jeg kunne give et godt svar, alser manden her syns jeg også skal købe, men hver gang jeg så ser noget, kan jeg ikke få mig selv til det, med mindre det er virkelig meget nedsat. 

vi skal måske nogle gange og huske os selv også 

Ja, det tror jeg faktisk man som mor burde blive bedre til

Anmeld

15. september 2011

Madam Blå

Åh nej da! Og her går jeg og glæder mig sådan til at skulle ud og købe vinterstøvler og jakke til mig selv når jeg har født.. Og da også liiiige et par bukser og nogle bluser

Men det kan jeg vist skyde en hvid pil efter Kan allerede mærke det nu under graviditeten, at jeg meeget hellere vil se på ting til baby end mig selv..

Anmeld

15. september 2011

musse1

Puslingen skriver:

Ja, det tror jeg faktisk man som mor burde blive bedre til

klart, så det må vi prøve og få vendt om, men mon ikke det tager noget tid. efter det har været sådan de sidste 7-8 år. 

Anmeld

15. september 2011

MortilCilas

Puslingen skriver:

Præcis. Min veninde klager også over mig. Hun mener ikke jeg kan kage over jeg intet har til mig selv når jeg jo selv printer Charlie højer

Erj, sådan er man bare som mor, tror jeg. Og pludselig er man ikke i første række mere, det er ens børn, og selvom de intet mangler, må de bare eje fx en bluse eller noget!!

Anmeld

15. september 2011

Sofia

Personligt har jeg været nød til at shoppe til mig selv også, fordi jeg stadig vejer noget mere end før jeg blev gravid og simpelthen ikke kan passe mit gamle tøj, så en ny garderobe måtte til.. fedt når den slags er nødvendigt! Selvom jeg da hellere ville være tynd og kunne passe alt mit gamle tøj, men ja man må jo se på de fordele der er - nemlig at nyt tøj er nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.