Hvad er det lige der sker oppe i ens hoved, når man bliver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. september 2011

2721

Mor?
Er jeg den eneste der bruger en formue på min barn, i forhold til legetøj, tøj, ting og mad, men bliver SÅ nær hvis jeg skal købe noget til mig selv??
Hvorfor syntes jeg en bod til fx 150kr er vildt billig, men er for nær til at købe noget til mig selv der koster over 100??
Jeg har altid haft et stort shoppegen, og elsker kvalitet, men nu er det som om at det hele bliver brugt på Charlie og jeg selv bare render rundt i det jeg lige finder i mit klædeskab
Min kæreste fatter mig slet ikke.
Ville ønske jeg kunne være i stand til at være lidt selvisk i ny og næ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Clisolka

Puslingen skriver:

Mor?
Er jeg den eneste der bruger en formue på min barn, i forhold til legetøj, tøj, ting og mad, men bliver SÅ nær hvis jeg skal købe noget til mig selv??
Hvorfor syntes jeg en bod til fx 150kr er vildt billig, men er for nær til at købe noget til mig selv der koster over 100??
Jeg har altid haft et stort shoppegen, og elsker kvalitet, men nu er det som om at det hele bliver brugt på Charlie og jeg selv bare render rundt i det jeg lige finder i mit klædeskab

Åh! Det samme er vist sket for mig  Jeg bruger ingen penge på mig selv mere, men køber tøj og legetøj til Isbella i stedet 

Anmeld

15. september 2011

2721

Babymor2010 skriver:

Åh! Det samme er vist sket for mig  Jeg bruger ingen penge på mig selv mere, men køber tøj og legetøj til Isbella i stedet 

lige præcis. Alt bliver brugt på ham

Anmeld

15. september 2011

MortilCilas

Jeg har det på fuldstændig sammen måde. Selvom jeg tager ud for at shoppe til MIG, så ender det med at jeg kun kommer hjem med noget til Cilas

Anmeld

15. september 2011

2721

Cilas skriver:

Jeg har det på fuldstændig sammen måde. Selvom jeg tager ud for at shoppe til MIG, så ender det med at jeg kun kommer hjem med noget til Cilas

Præcis. Min veninde klager også over mig. Hun mener ikke jeg kan kage over jeg intet har til mig selv når jeg jo selv printer Charlie højer

Anmeld

15. september 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Mor?

Samme her -  ligner til tider nået der er løgn.

Men ungerne har altid smart tøj på  køber osaner af sager til dem men sjældent til mig selv

Anmeld

15. september 2011

Camillee

Det en enlig lidt sjovt for synes ALTID at kunne finde penge til at købe noget til Elias i slutningen af måneden, men aldrig til mig selv, 
Men nu har min mand lavet en aftale med en veninde at vi skal ud og shoppe med den hage at jeg INTET  må købe til Elias kun mig selv... hmm mon jeg kan holde det

Anmeld

15. september 2011

2721

bullerbassen skriver:

Samme her -  ligner til tider nået der er løgn.

Men ungerne har altid smart tøj på  køber osaner af sager til dem men sjældent til mig selv

Hehe du lyder ligesom mig
Jeg elsker ellers tøj og var nok lidt for interessere i det før i tiden, men nu er det grænsen til flovt

Anmeld

15. september 2011

henh01

sådan er det nok bare

Men det ville være sundt at tage ud og shoppe og kun måtte købe ting til sig selv

Anmeld

15. september 2011

2721

Camillee skriver:

Det en enlig lidt sjovt for synes ALTID at kunne finde penge til at købe noget til Elias i slutningen af måneden, men aldrig til mig selv, 
Men nu har min mand lavet en aftale med en veninde at vi skal ud og shoppe med den hage at jeg INTET  må købe til Elias kun mig selv... hmm mon jeg kan holde det

Hehe det lyder velkendt
Ihh en dejlig mand du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.