Hjælp til æl og test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Mange siger jo at hvis man har sex hver anden dag i en cyklus så kan man næsten ikke undgå at ramme. Normalt fungerende sæd kan holde sig levende oppe i kvinden i 1-5 døgn, så hvis i har haft sex hver anden dag burde chancen være forholdsvis stor....

Vi håber

Har du selv prøvet længe, eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Masig

Anonym skriver:

Vi håber

Har du selv prøvet længe, eller??

Hehe kan det regnes ud på min viden om ÆL????

Ja vi er igang med 10. forsøg nu

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hehe kan det regnes ud på min viden om ÆL????

Ja vi er igang med 10. forsøg nu

Ja  og din tekst under dit billede

Håber det snart lykkedes for Jer.. Jeg har jo en skøn datter, så I må gerne komme foran os i køen

Bruger I selv meget ÆL teste? og du har ÆL uden at I er heldige??

Anmeld

15. september 2011

Masig

Anonym skriver:

Ja  og din tekst under dit billede

Håber det snart lykkedes for Jer.. Jeg har jo en skøn datter, så I må gerne komme foran os i køen

Bruger I selv meget ÆL teste? og du har ÆL uden at I er heldige??

Hehe jeg takker..

Vi bruger ÆL teste ind imellem, ikke hver gang, det er for dyrt og så også fordi jeg kan mærke når jeg har ÆL, og ved nogenlunde hvornår den kommer, så vi er nået et punkt hvor vi bare satser og har sex omkring det tidspunkt hvor jeg regner med den er på vej.. Jeg har ÆL hver måned, men der sker alligevel ingenting

Vi er så småt igang med udredning for barnløshed nu, har fået lavet sædprøve og gennemskylning af æggelederne og det er ikke dér problemet ligger, så nu er vi blevet henvist til en gyn, der skal foretage yderligere undersøgelser og evt. behandling....

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Hehe jeg takker..

Vi bruger ÆL teste ind imellem, ikke hver gang, det er for dyrt og så også fordi jeg kan mærke når jeg har ÆL, og ved nogenlunde hvornår den kommer, så vi er nået et punkt hvor vi bare satser og har sex omkring det tidspunkt hvor jeg regner med den er på vej.. Jeg har ÆL hver måned, men der sker alligevel ingenting

Vi er så småt igang med udredning for barnløshed nu, har fået lavet sædprøve og gennemskylning af æggelederne og det er ikke dér problemet ligger, så nu er vi blevet henvist til en gyn, der skal foretage yderligere undersøgelser og evt. behandling....

Ej hvor træls altså

Håber det snart lykkedes Jer og godt at I er på vej til at få hjælp så håber jeg at det er det som der skal til

Anmeld

15. september 2011

Masig

Anonym skriver:

Ej hvor træls altså

Håber det snart lykkedes Jer og godt at I er på vej til at få hjælp så håber jeg at det er det som der skal til

Ja det bedste ville jo klart være hvis vi kunne klare det selv, men det lader ikke til det... Så nu er ejg spændt på hvad gyn siger... Men håber der snart kan ske noget så vi kan få vores ønske bebs

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det bedste ville jo klart være hvis vi kunne klare det selv, men det lader ikke til det... Så nu er ejg spændt på hvad gyn siger... Men håber der snart kan ske noget så vi kan få vores ønske bebs

herfra

Anmeld

15. september 2011

Masig

Anonym skriver:

herfra

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.