baby84 skriver:
Synes ikke den hører hjemme her. Jeg stillede et spørgsmål og bad ikke om jeres kritiske holdning til mig og min interesse for at kende kønnet tidligt som nygravid. Din kommentar var ikke i sig selv så gal (forstå godt de etiske komplikationer), men jeres indlæg og fælles opbakning var til sammen en tand for meget.
Der bliver skrevet "hvorfor kan folk ikke ...bla..." Det er da unødvendigt implicit at svine mig som gravid og så i min tråd.
Synes i skal debatere et andet sted og undladende den dømmende holdning. Jeg er efter lang barnløshedsbehandling blot pisse nysgerrig og kan slet ikke vente - og sådan har jeg lov til at have det. Vi har alle forskellige behov.
Jamen så beklager jeg! Det var slet ikke meningen at du skulle tage det personligt!! Blev bare forarget over selve metoden, da jeg ved det bliver misbrugt af nogle. Kendte jo ikke din situation og kunne derfor kun reagere på den følelse jeg fik i kroppen da jeg læste det! Tillykke med din graviditet- det er jo fantastisk
Forstår udemærket at du er nysgerrig- tiden går også såååå langsomt i starten, men vil også råde dig til at vente til en scanning. Jeg har en veninde der allerede har fået køn af vide ved Nf. Så måske du ikke behøver vente så længe.
Anmeld