Wii - hvor mange spil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

SaNiNa

Tak

Ja er jeg slet ikke i tvivl om... mange blive jo ved og ved... så her skal der varmes rigtig godt op først fremover...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Tak

Ja er jeg slet ikke i tvivl om... mange blive jo ved og ved... så her skal der varmes rigtig godt op først fremover...

Det er nok en god idé... Lige da mine børn havde fået den i julegave spillede de jo rigtig mange timer om dagen i juleferien... og min store søn fik virkelig ondt i armen, han kunne dårligt løfte den, så vi lavede lidt opvamningsøvelser så han nu ikke får så ondt...

Jeg glemmer bare at gøre det samme, men det er nok en god idé at alle varmer op... man bruger nogle muskler man slet ikke er vand til at bruge...

Knus Pia.

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Ja og lige pt bruger jeg jo ingen muskler... tør slet ikke at tænke på når jeg har født og skal til og igang med at løbe igen... Det blive hårdt...

Men så må jeg jo gå nolge tur med barnevognen til at starte med...
Tror osse man skal strække godt ud efter man har spillet nu spillede jeg 2 timers tennis i går og satte mig bare bagefter...

Anmeld

22. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Ja og lige pt bruger jeg jo ingen muskler... tør slet ikke at tænke på når jeg har født og skal til og igang med at løbe igen... Det blive hårdt...

Men så må jeg jo gå nolge tur med barnevognen til at starte med...
Tror osse man skal strække godt ud efter man har spillet nu spillede jeg 2 timers tennis i går og satte mig bare bagefter...

Ja det har du nok ret i... både før og efter..... det er jo en form for træning...

Ja gode gå ture med barnevognen er slet ikke dårligt - hvornår er det du har termin ?

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Ja iih hvor jeg glæder mig til at trille rund med den... kan slet ikke vente med at få den hjem...

Min termin er sat til d. 5 Juni men tror ikke den bliver så længe inde... vil bare helst have den lige tager maj månede da vi har så mange fødselsdage vi kan ramme ind i...

Hihi har faktisk termin d. dag min hunkat bliver 4 år sjovt

Anmeld

22. januar 2009

Pia.

Ja iih hvor jeg glæder mig til at trille rund med den... kan slet ikke vente med at få den hjem...

Min termin er sat til d. 5 Juni men tror ikke den bliver så længe inde... vil bare helst have den lige tager maj månede da vi har så mange fødselsdage vi kan ramme ind i...

Hihi har faktisk termin d. dag min hunkat bliver 4 år sjovt

Ja det kan det jo hurtigt blive, nu er vi snart i februar og det er en hurtig kort månede... og så er det snart forår og inde du får set dig om er du MOR og sidder med din lille trold i armene....

Vil I vide hvad maven gemmer på eller er det en overraskelse når den lille kommer ud...

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

Ja det kan det jo hurtigt blive, nu er vi snart i februar og det er en hurtig kort månede... og så er det snart forår og inde du får set dig om er du MOR og sidder med din lille trold i armene....

Vil I vide hvad maven gemmer på eller er det en overraskelse når den lille kommer ud...

Ville så gerne have haft afvide hvad det var i onsdages, men vi glemte helt at spøger vi hvad så travlt med at kigge på skærmen der er jo bare sket så meget siden uge 12... og hende som scannede skulle hvis bare have det overstået så hun kunne få fri det tog ikke mere end 5 min og så var vi ude af døren igen... Men vi fik da to dejlige billeder med hjem...

Men vi skal have den berømte 3D scanning, håber det kan være med til at det gør graviditeten lidt bedre så jeg rigitg kan se der kommer et vidunder ud af det...

Anmeld

22. januar 2009

Pia.

Ville så gerne have haft afvide hvad det var i onsdages, men vi glemte helt at spøger vi hvad så travlt med at kigge på skærmen der er jo bare sket så meget siden uge 12... og hende som scannede skulle hvis bare have det overstået så hun kunne få fri det tog ikke mere end 5 min og så var vi ude af døren igen... Men vi fik da to dejlige billeder med hjem...

Men vi skal have den berømte 3D scanning, håber det kan være med til at det gør graviditeten lidt bedre så jeg rigitg kan se der kommer et vidunder ud af det...

Hvor langt er du nu - hvad uge er du i.... hvornår skal du have lavet 3D scanning.... ? - det er en kæmpe oplevlese, men det har jeg vidst fortalt dig før

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

Går ind i uge 21 imorgen.

Vi kan ikke helt finde ud af om vi skal få 3d i uge 24 eller 28 men syntes bare der er så længe til uge 28 og kan slet ikke vente mere med at se den igen...

Ja har du vist fortal tror osse bare det er helt fantastisk... kommer jo til at side og kigge på billeder hele tiden efterfølgende...

Anmeld

22. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Går ind i uge 21 imorgen.

Vi kan ikke helt finde ud af om vi skal få 3d i uge 24 eller 28 men syntes bare der er så længe til uge 28 og kan slet ikke vente mere med at se den igen...

Ja har du vist fortal tror osse bare det er helt fantastisk... kommer jo til at side og kigge på billeder hele tiden efterfølgende...

Ja der er længe til uge 28 men så må I jo gøre det to gange .... det er da også sjovt at se hvor meget der sker fra uge 24 - til måske uge 30 ....

Det er bare pokkers dyrt desværre...

Er spændt på hvad i venter... - har I selv en fornemmelse ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.