Wii - hvor mange spil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Flere spørgsmål til den famøse nintendobr />
Hvor mange aktivitetsspil findes der?

Ved der er sport og fitness - men hvilke aktiviteter/sportsgrene er der i de to spil?

Er der andre aktivitetsspil end de to - og kan man bruge almindelige nintendospil i konsollen?

Har spurgt om det før, men er der både nunchuk, controler, konsol og spil i sådan en sampak, eller er nunchuk´en ekstraudstyr? (er det den man bruger til f.eks tennis?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

HeY

Der er mange aktive spil til en Wii.
det spil der følger med, er super godt synes jeg,
det stort set alle spil man skal bevæ sig til

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

en wii er for fedt... vi har lige købt en idag og der var spillet sport med lige nu bowler vi og det er ret skægt...

Anmeld

20. januar 2009

LotteN

Sanne skriver:

en wii er for fedt... vi har lige købt en idag og der var spillet sport med lige nu bowler vi og det er ret skægt...

JA, den er sjov. men lige pludselig er den ikke længere...
jeg fik en i julegave sidste jul og der blev spillet og spillet, nu har den stået 8 mdr, hvor det kan tælles på 1 hånd hvor meget den er blevet brugt

Anmeld

20. januar 2009

SaNiNa

sådan er det jo med det meste... da vi fik vores ps2 spillede og spillede vi osse og nu spiller vi næsten ikke på den kun hvis vi har købt nyt spil...

Anmeld

21. januar 2009

SaNiNa

Hvor køber i spillene til wii de er jo pænt dyre... har set at eb games osse sælger dem brugte...

Anmeld

21. januar 2009

malou

Man kan få sat en chip i så man "bare" dounloader spillene... smiler... meget billigere

Anmeld

21. januar 2009

Pia.

malou skriver:

Man kan få sat en chip i så man "bare" dounloader spillene... smiler... meget billigere

Shhhh.... det er da vist ikke lovligt - men du har ret... hvor jeg ved det fra siger jeg ikke He He....

Bare husk på en lille vigtig ting at når man vælger at indsætte en chip så ryger garantien på wii'en ....

Anmeld

21. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Hvor køber i spillene til wii de er jo pænt dyre... har set at eb games osse sælger dem brugte...

Ja du kan købe dem brugt - min søn fik to spil i julegave som er købt brugt fra en butik på fisketorvet - (jims søster købte det) og det fungere fint, der sparede man jo en masse penge..

Anmeld

21. januar 2009

SaNiNa

tror ikke vi får chip i før den er 2 år... vi har lige fået det i ps2...

Vi bruger meget det med at købe brugte spil selv de helt nyeste spil kommer rigtig hurtig som brugte spil osse... men ved du at eb games her i odense som sælger brugte spil... der er jo ikke så mange spil endnu...

Sanne - er syntes det smagte af HT det der sukkervand på sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.