Wii - hvor mange spil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

JA, den er sjov. men lige pludselig er den ikke længere...
jeg fik en i julegave sidste jul og der blev spillet og spillet, nu har den stået 8 mdr, hvor det kan tælles på 1 hånd hvor meget den er blevet brugt

Samme her....vi har haft en i et år og den bruges aldrig....jeg og mine børn synes klart at ps2 og 3 er bedre og der kan fåes mange flere spil til.
Så en der udtalte sig om spil til wii og han sagde det var svært at lave til den og der var mange dårlige...skulle man købe så skulle man vælge mario og de spil som nintendo har opfundet.
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2009

malou

PiaR skriver:

Shhhh.... det er da vist ikke lovligt - men du har ret... hvor jeg ved det fra siger jeg ikke He He....

Bare husk på en lille vigtig ting at når man vælger at indsætte en chip så ryger garantien på wii'en ....

men så er der jo garanti på chippen....hehe.... og ja shysssssss

knus malou

Anmeld

21. januar 2009

Pia.

men så er der jo garanti på chippen....hehe.... og ja shysssssss

knus malou

Griner.... gud ja, det havde jeg ikke tænkt på... garantien på chippen ..... He He...

Anmeld

21. januar 2009

HeY

Sanne skriver:

en wii er for fedt... vi har lige købt en idag og der var spillet sport med lige nu bowler vi og det er ret skægt...

Lige præcis.
Tennis er os bare sjovt, hold da op man kan få ondt i armen dagen efter
griner.
synes det er en go opfindelse sådan en Wii

Anmeld

21. januar 2009

HeY

Sanne skriver:

Hvor køber i spillene til wii de er jo pænt dyre... har set at eb games osse sælger dem brugte...

Brænder dem - heh .
det andet blir alt for dyret, og så er det at wii'en bliver kedelig, fordi man ikke lige har råd til at købe et nyt spil hele tiden.

Anmeld

21. januar 2009

Pia.

HeY skriver:

Lige præcis.
Tennis er os bare sjovt, hold da op man kan få ondt i armen dagen efter
griner.
synes det er en go opfindelse sådan en Wii

Ja ondt, det er vist ikke ordet... Vi har holdt nogle bowlinge aftner her hjemme og det gover godt nok ømme muskler dagen efter

Men det er super sjovt og vi og børnene (og deres venner) er rigtige glade for wii'en...

Knus Pia.

Anmeld

21. januar 2009

HeY

PiaR skriver:

Ja ondt, det er vist ikke ordet... Vi har holdt nogle bowlinge aftner her hjemme og det gover godt nok ømme muskler dagen efter

Men det er super sjovt og vi og børnene (og deres venner) er rigtige glade for wii'en...

Knus Pia.

Heh, så er jeg i hvertfald ikke den eneste der har ondt dagen efter. ..
Ja, vi er os meget glad for den .

Anmeld

21. januar 2009

SaNiNa

HeY skriver:

Heh, så er jeg i hvertfald ikke den eneste der har ondt dagen efter. ..
Ja, vi er os meget glad for den .

iiih... nej nej har spillet så meget på den i dag... er blevet helt god til tennis imorgen skal jeg bokse tror jeg... hvis jeg ikke har ondt...

Anmeld

22. januar 2009

SaNiNa

PiaR skriver:

Knus Pia.

Av av du fik helt ret... Har mega ondt i min højre skulder i dag... så tror ikke jeg skal spille så meget idag... men det kunne jo osse være det skulle spilles væk...

Anmeld

22. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Av av du fik helt ret... Har mega ondt i min højre skulder i dag... så tror ikke jeg skal spille så meget idag... men det kunne jo osse være det skulle spilles væk...

He he - God bedring med skulderen... Ja man kan hurtigt få ondt...

Hørte faktsik det var vigtigt at varme op inde man spiller wii, da den kan lave enorme skader - og det var både børn og voksne...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.