Kofoed. skriver:
Nu kan SSF udvirkle sig på timer, men tror ikke du har det, hvis du ikke slog ud på urinprøven eller lider af andre ting, såsom hovedpine, vand osv.....
Hvad har du lavet op til blodtrykstagingen? for du skal have siddet stille i noget tid før den er helt ok, fx har du lige været på trykkeriet, så tæller den ikke. Desunden kan rygning/passiv rygning også påvirke resultatet. Det samme kan humørændringer - derfor undres min læge og jordemor over, at mit blodtryk altid er så "skide pænt", for stor tuder hver gang jeg er til konsultationer.
Der er så mange ting man skal tage højde for. Men hvis du har taget højde for det hele, så tror jeg stadig ikke, at det vil alarmere nogen, da du jo ligger på grænsen. Men som man altid siger - kontakt FG hvis det er noget der bekymre dig.
Kæft det blev en "mor" tale, hihi. Jeg er i mit mor es i dag, tror kun peter kan give mig ret i det.
Tak for svar, mor! Haha!

Ej, men det var netop også derfor at hun ikke tænkte det var alvorligtat den var høj til konsultationen i dag. Men nu da jeg havde tog den nu her, havde jeg ligget i sengen foran pcen og slappet af i et par timer, og det er i hvert fald 45 min siden jeg sidst rejste mig. Og ingen rygning, hverken aktiv eller passiv! Den slags involverer jeg mig ikke i

Hehe!
Jeg må være obs på eventuelle andre symptomer. Måske er jeg bare typen der ligger udenfor normalen uden grund, ligesom den lille med sin hjertelyd
Anmeld