7/7 ordningen ? og børn under 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

SjeBets

maria_wt skriver:

Hvad mener du med lidt alkohol?? Kan det bevises at der er et problem??

Jeg er ikke ekspert, men jeg vil da mene at hvis forholdene er normale så kan barnet lige så godt være ved far som hos mor.

jeg forstå ikke altid modviljlen til at faderen vil have sit barn så meget som muligt, er det ikke godt, at han vil tage ansvar for sit barn ? 

Og jeg tror når man er færdig med at amme, så kan faderen dække behovene lige så godt om moderen. Eller jeg ved det. Min kæreste har haft hans den bette dreng til overnatning siden uge 6 eller 8, og da sønnike var 4 mdr var han hos far i 3 uger da mor var ude og rejse. og drengen har IKKE tagetskade. 

Jeg ville ELSKE hvis min datters far gad kæmpe lidt for hende. jeg ville med glæde dele hende med ham, fordi hun mangler ham bare i sit liv, så gør det mig lidt irritere at se folk sidde og væære sure over de mænd der så faktisk GERNE vil være en del af deres børns liv ... Herre gud. hvorfor så få børn med dem hvis i ikke vil dele ansvaret og glæderne ... undskyld jeg spolere tråden blev bare irriteret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Lucas og Mathilde <3

muzen skriver:

hvor mange af jer har en 7/7 ordning til børn under 3 år?

min eks har lige søgt om statsamtet om en 7/7 ordning, hvad er chancen for at han få det, når der også er lidt alkohold indblandet?

jeg håber på en ordning der siger hver 14 dag og torsdag den anden uge.

hvordan kører det ved jer med bør under 3 år

sådan er samværet med mine børn og deres far, de ser ham i lige uger om torsdagen og ulige uger i weekenden . vores børn er 14 mdr og 3½år . og det fungere fint, jeg ville heller ikke have 7/7 ordning, og tror ikke det bliver sådan med mindre man er 100 % enig i det.

Anmeld

14. september 2011

lykkekevin

Jeg er lige blevet Singel og vi prøver eb 7/7 ordning men det hele afhænger om de små kan klare det og det må tiden vise min to små er rimli småDen store er 2 år den lille er 19 mdr

Anmeld

14. september 2011

maria_wlt

SjeBets skriver:

jeg forstå ikke altid modviljlen til at faderen vil have sit barn så meget som muligt, er det ikke godt, at han vil tage ansvar for sit barn ? 

Og jeg tror når man er færdig med at amme, så kan faderen dække behovene lige så godt om moderen. Eller jeg ved det. Min kæreste har haft hans den bette dreng til overnatning siden uge 6 eller 8, og da sønnike var 4 mdr var han hos far i 3 uger da mor var ude og rejse. og drengen har IKKE tagetskade. 

Jeg ville ELSKE hvis min datters far gad kæmpe lidt for hende. jeg ville med glæde dele hende med ham, fordi hun mangler ham bare i sit liv, så gør det mig lidt irritere at se folk sidde og væære sure over de mænd der så faktisk GERNE vil være en del af deres børns liv ... Herre gud. hvorfor så få børn med dem hvis i ikke vil dele ansvaret og glæderne ... undskyld jeg spolere tråden blev bare irriteret 

Det er også det jeg mener 

Anmeld

15. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Det handler jo ikke om, at faren ikke må se sit barn, men at en 7/7 ordning er for de få.

De fleste børn har bedst af en fast base. (Ja, vi andre ville nok heller ikke synes det var sjovt, at skulle "flytte" hver uge)

Synes alt for ofte disse debater handler om forældrerettigheder fremfor barnets bedste.

Til Trådstarter: Jeg tror ikke han får 7/7 ordning. Jeres barn er så lille, at hun har brug for tryghed og stabilitet. Noget en 7/7 ordning kan have svært ved at efterkomme.

Anmeld

15. september 2011

muzen

RGN skriver:

Det handler jo ikke om, at faren ikke må se sit barn, men at en 7/7 ordning er for de få.

De fleste børn har bedst af en fast base. (Ja, vi andre ville nok heller ikke synes det var sjovt, at skulle "flytte" hver uge)

Synes alt for ofte disse debater handler om forældrerettigheder fremfor barnets bedste.

Til Trådstarter: Jeg tror ikke han får 7/7 ordning. Jeres barn er så lille, at hun har brug for tryghed og stabilitet. Noget en 7/7 ordning kan have svært ved at efterkomme.

ej havde helt opgivedet den her tråd da jeg snytes de blev for meget.

men ja du har ret, det handler ikke om at han ikke må se sin far. man ja han skal have en fast base.

og at faren til tider kan være ustabild og det er jeg utryg over hvis han skal have ham en hel uge.

Anmeld

15. september 2011

de-wett

muzen skriver:

jeg kan ikke være mere enig med dig. jeg har også lavet en hver 14 dag løsning for faaren. men det er åbenbart ikke nok for ham. så han har søgt 7/7vores søn bliver 3 til nov

her er det dog hver 2 weekend også når han har tid/lyst da han går arbejdsløs

Anmeld

15. september 2011

ano14316

muzen skriver:

hvor mange af jer har en 7/7 ordning til børn under 3 år?

min eks har lige søgt om statsamtet om en 7/7 ordning, hvad er chancen for at han få det, når der også er lidt alkohold indblandet?

jeg håber på en ordning der siger hver 14 dag og torsdag den anden uge.

hvordan kører det ved jer med bør under 3 år

Jeg var delebarn da mine forældre blev skilt, da jeg var 4. 

Vi kørte også 7/7 ordning, men kan huske at det var vildt forvirrende.. og så gik vi  over på 10/4 for både min bror og jeg.. altså mandag-torsdag (10dage) hos mor og torsdag-søndag (4 dage) hos far.. 

Anmeld

15. september 2011

RGN

Profilbillede for RGN
muzen skriver:

ej havde helt opgivedet den her tråd da jeg snytes de blev for meget.

men ja du har ret, det handler ikke om at han ikke må se sin far. man ja han skal have en fast base.

og at faren til tider kan være ustabild og det er jeg utryg over hvis han skal have ham en hel uge.

Det kan jeg godt forstå.

Det er let nok at være en god far en enkelt dag eller to om ugen.

Men når man pludselig skal til at være base og omsorgsperson kræver det en hel del mere.

Anmeld

15. september 2011

muzen

RGN skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Det er let nok at være en god far en enkelt dag eller to om ugen.

Men når man pludselig skal til at være base og omsorgsperson kræver det en hel del mere.

kan ikke være mere enig med dig. den far har aldrig intresseret sig for sin søn før, hvorfor skal han så begynde på det nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.