langt. men har brug for at komme ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Maja88

er der heller ikke nogen special skole eller BH i nærheden.. nabobyen`eventuelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

ekzunz

Anonym skriver:

psykologen er i gang med at kontakte dem på  børnepsyk (kunne bare ikke huske hvad det hed) men hun ved ikke med sikkerhed om de vil tag ham ind der.

hvor gammel var din bonus datter da du lærte hende at kende?

og må jeg evt skrive til dig i besker da jeg har brug for nogen råd ang opdragelse af ham.

Du er hjertelig velkommen til at skrive til mig

Kim var ca. 8 år da jeg lærte ham at kende og nu er han 18. Der er sket en kæmpe udvikling over de 10 år og han er en fantastisk dreng. Så glad, positiv, kærlig og empatisk - selv om man jo generelt siger at autister ikke er empatiske - men det er han altså

Han kom til udredning på børnepsyk da han var ca. 4 år og hans diagnose lyder på infantil autisme med generel mental retardering.

Anmeld

16. september 2011

LillanG

Anonym skriver:

har du erfaring med børn der mentalt er lidt tilbage?

og vi vil altid accepterede og elske ham som han er og normalt er han en meget glad og tilfreds dreng da vi plejer at gører tingene på nogenlunde samme med hverdag. men da der er sket en masse ting inden for rimlig kort tid så er han inden i en svær perioede.

Tjah, har arbejdet lidt med unge med autisme og sådan noget.. men nok mest bar af interesse.

Tvivler ik et sekund på at i er det bedste jeres søn har De fleste familjer kommer i "ups and downs", og det kan man ikke værge sig for, vel? Og man kommer altid gennem det klogere og stærkere

- du må gerne skrive om det er noget du har lyst til at snakke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.