støtte søges piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

norenberg

komodo skriver:

Hvordan?? skal du så ikke være blevet gravid ihvertfald 1 måned inden du fødte den første  

nej jeg blev gravid lige efter fødslen og fødte min anden søn 13 uger før termin, derfor er der kun 8 mdr og 6 dage mellem dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

norenberg

JeNoVa skriver:

Undskyld jeg spørger, men hvordan kan der være 8 måneder imellem?

det kan der fordi jeg blev gravid kort tid efter fødslen, og fødte min anden søn 13 uger før termin...så der er i alt 8 mdr og 6 dage mellem

Anmeld

14. september 2011

M&M's Mor

Enig med de andre...er jeres valg om hvornår i vil have nr 2 og ikke familie, venner og resten af verden, så hvis det er det i ønsker så er det da det i skal...der er 16 mdr imellem mine og de har da bare så meget glæde af hinanden i dag hvor de rigtig kan lege sammen... (2år  og 3½år)...

Held og lykke med projektet...

Anmeld

15. september 2011

JeNoVa

norenberg skriver:

det kan der fordi jeg blev gravid kort tid efter fødslen, og fødte min anden søn 13 uger før termin...så der er i alt 8 mdr og 6 dage mellem

He he, du kan nok fornemme, at vi var nogle, der tabte underkæberne, da vi læste "8 måneder".

Tak for forklaringen. Det må da nærmest være rekord!

Anmeld

15. september 2011

norenberg

JeNoVa skriver:

He he, du kan nok fornemme, at vi var nogle, der tabte underkæberne, da vi læste "8 måneder".

Tak for forklaringen. Det må da nærmest være rekord!

I følge læger og jordmødre er jeg vidst den eneste, der har pseudo tvillinger så tæt på hinanden, så det er da lidt sjovt..

Anmeld

15. september 2011

komodo

norenberg skriver:

nej jeg blev gravid lige efter fødslen og fødte min anden søn 13 uger før termin, derfor er der kun 8 mdr og 6 dage mellem dem...

nååå okay, på den måde, så forstår jeg bedre håber han er ok idag 

Anmeld

15. september 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

jeg vil gerne have barn nr 2 og det skal holdes hemmeligt for andre. Men min datter er kun få små uger gammel og jeg går meget og bekymre mig over familiens reaktion hvis jeg kom og sagde - jeg var blevet gravid igen. For mig er det, det HELT rigtige at få dem tæt. Der er 10 mdr mellem mig og min søster, og hende har jeg haft stor glæde af! så for mig er det naturligt. Men om andre synes det helt henne i vejret ? jeg er ret ung. 20 år! min kæreste er 24. Men vi føler for det.

andre der har gået med samme tanker eller været ude for det samme som vil dele det med mig? fortælle lidt om hvordan andre har taget det? ved godt det er ens EGET valg men det påvirker mig nu lidt hvordan andre ser på barn nr2  så hurtigt..

i skal gøre hvad i føler er rigtigt, og ikke tænke på hvad andre siger! - jeg fik min første søn da jeg var 17½år og min datter da jeg lige var blevet 20år, og da Mathilde var 9 mdr blev jeg gravid igen med endnu en søn så da jeg var 20år var jeg gravid med nummer tre . Jeg er så dog 21½ når jeg skal føde d. 1 Januar

Anmeld

15. september 2011

norenberg

komodo skriver:

nååå okay, på den måde, så forstår jeg bedre håber han er ok idag 

han er en super fin lille dreng på 8 mdr nu, og som det ser ud er der pt ingen ting der tyder på at han har taget skade...men det kan opstå noget helt indtil 5 års alderen pga to svære hjerneblødninger han har haft...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.