Vi venter nr 2 og der vil blive ca 14-15 mdr mellem dem, og glæder mig, men det bliver hårdt. Nogle ting ejg tror du/i skal overveje er både graviditet og tiden efter. Må indrømme jeg synes det er utrolig hårdt, at stå som gravid med en lille en på armen. Det kræver helt sikkert i er 2 om opgaven, og mere til. Men ønsker i børnene tæt er der jo også rigtig mange fordele, især senere, og hvis det er det i vil, skal i da bare gøre det 
Tja man skal nok gøre sig klar på reaktioner, frem for et tillykke, hvor er det skønt, fik jeg alle steder fra, det var hurtigt og overraskende ansigter, først bagefter kom et tillyke, og påfaldenhed om hvor hårdt det bliver, man skal nok være lidt forberedt at folk ikke bliver elle vilde, som når man vælger børnene med større mellemrum, og mange vil nok spørge til, eller mistænke for at det var alt andet end planlagt og ønsket.
jeg synes dog det er lidt mystisk folk har så travlt frem for at sige tillykke, når man deler nyheden, hvis der ikke er så længe imellem, frem for når der går feks 2 eller 4 år imellem, glæden om den lille ny på vej, er jo lige stor 
håber i får jeres ønsker opfyldt 
Anmeld