støtte søges piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

jeg vil gerne have barn nr 2 og det skal holdes hemmeligt for andre. Men min datter er kun få små uger gammel og jeg går meget og bekymre mig over familiens reaktion hvis jeg kom og sagde - jeg var blevet gravid igen. For mig er det, det HELT rigtige at få dem tæt. Der er 10 mdr mellem mig og min søster, og hende har jeg haft stor glæde af! så for mig er det naturligt. Men om andre synes det helt henne i vejret ? jeg er ret ung. 20 år! min kæreste er 24. Men vi føler for det.

andre der har gået med samme tanker eller været ude for det samme som vil dele det med mig? fortælle lidt om hvordan andre har taget det? ved godt det er ens EGET valg men det påvirker mig nu lidt hvordan andre ser på barn nr2  så hurtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

afrobabies

Anonym skriver:

jeg vil gerne have barn nr 2 og det skal holdes hemmeligt for andre. Men min datter er kun få små uger gammel og jeg går meget og bekymre mig over familiens reaktion hvis jeg kom og sagde - jeg var blevet gravid igen. For mig er det, det HELT rigtige at få dem tæt. Der er 10 mdr mellem mig og min søster, og hende har jeg haft stor glæde af! så for mig er det naturligt. Men om andre synes det helt henne i vejret ? jeg er ret ung. 20 år! min kæreste er 24. Men vi føler for det.

andre der har gået med samme tanker eller været ude for det samme som vil dele det med mig? fortælle lidt om hvordan andre har taget det? ved godt det er ens EGET valg men det påvirker mig nu lidt hvordan andre ser på barn nr2  så hurtigt..

Jeg var klar til barn nummer to, da min den ældste var 5 måneder, men vidste godt at det ville være en dårlig idé, men fik nummer 2 da hun var 2½ år Jeg er så alene med mine piger, hvilket jo nok gør at tingene er lidt hårdere Men altså, hvis i føler for at få barn nummer to nu, så er det jo jeres valg

Anmeld

14. september 2011

Alba

Jeg synes i skal gøre hvad i føler for, hvis i mener i kan klare det så er den ikke længere...

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

Alba skriver:

Jeg synes i skal gøre hvad i føler for, hvis i mener i kan klare det så er den ikke længere...

Det er JER, der skal bestemme, hvornår i ønsker barn nr.2 - ikke andre

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Enig med de andre Det er jeres valg hehe.. Gør det I føler for Jeg vil gerne i gang med en ny baby snart osse Og min pige er næsten 10 mdr hehe...

Anmeld

14. september 2011

Camillee

Der er ingen andre end jer om kan beslutte om det er fortidligt eller ej, jeg synes at hvis det føles rigtigt med nummer 2, så skal i da have en lille vidunderlig baby mere

Jeg er slev 20 år og venter nummer 2, er idag 6+5 med splinten og Elias er lige blevet 1 år.. og for os er det det helt rigtigte.  

Anmeld

14. september 2011

norenberg

der er 8 mdr mellem mine drenge og vil sige det er rigtig hårdt, men har har man lyst til at få dem tæt syntes jeg man skal gøre det. Reaktion fra omverden var forfærdelig vi fik skældud og spurgt hvornår jeg skulle have abort...kaldt uansvarligt osv. og flere i familien snakkede ikke til os i flere uger, så man skal nok være forberedt på at det måske ikke lige skaber glæde hos omverden lige til at starte med.

Anmeld

14. september 2011

maria1988

jeg syns også at i skal have nummer to hvis det er er det i begge vil altså så er det leget meget hvad ander siger hvis bare i har det godt men det og i kan rumme det  så ja bare gør det og hvis folk siger noget er det vel bare og sige at det var det vi følte for og det er vores valg og vi er glade for og være gravide

altså jeg har en lille dreng i maven nu og jeg vil da også gerne have nummer to lige efter så de kan få glæde af hinanden og de kan lege sammen og alle de ting der men jeg er bare sådan jeg er lige glad med hvad ander siger og tror bare jeg har det godt med min familie  

Anmeld

14. september 2011

Kløver

Vi venter nr 2 og der vil blive ca 14-15 mdr mellem dem, og glæder mig, men det bliver hårdt. Nogle ting ejg tror du/i skal overveje er både graviditet og tiden efter. Må indrømme jeg synes det er utrolig hårdt, at stå som gravid med en lille en på armen. Det kræver helt sikkert i er 2 om opgaven, og mere til. Men ønsker i børnene tæt er der jo også rigtig mange fordele, især senere, og hvis det er det i vil, skal i da bare gøre det

Tja man skal nok gøre sig klar på reaktioner, frem for et tillykke, hvor er det skønt, fik jeg alle steder fra, det var hurtigt og overraskende ansigter, først bagefter kom et tillyke, og påfaldenhed om hvor hårdt det bliver, man skal nok være lidt forberedt at folk ikke bliver elle vilde, som når man vælger børnene med større mellemrum, og mange vil nok spørge til, eller mistænke for at det var alt andet end planlagt og ønsket.

jeg synes dog det er lidt mystisk folk har så travlt frem for at sige tillykke, når man deler nyheden, hvis der ikke er så længe imellem, frem for når der går feks 2 eller 4 år imellem, glæden om den lille ny på vej, er jo lige stor

håber i får jeres ønsker opfyldt

Anmeld

14. september 2011

Camillee

Anonym skriver:

Kan så også lige fortælle dig at da min anming gik i stå da Elias var 7 uger var jeg klar til nummer to (: 
Men vi ventede så med at prøve på nummer to 
til Elias var omking de 5 mdr,  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.