støtte søges piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Troldemommi

Hvis i begge to er klar til at få nummer to, så er det da med at hoppe ud i det, det er der da ingen andre end jer selv til at bestemme :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

komodo

norenberg skriver:

der er 8 mdr mellem mine drenge og vil sige det er rigtig hårdt, men har har man lyst til at få dem tæt syntes jeg man skal gøre det. Reaktion fra omverden var forfærdelig vi fik skældud og spurgt hvornår jeg skulle have abort...kaldt uansvarligt osv. og flere i familien snakkede ikke til os i flere uger, så man skal nok være forberedt på at det måske ikke lige skaber glæde hos omverden lige til at starte med.

Hvordan?? skal du så ikke være blevet gravid ihvertfald 1 måned inden du fødte den første  

Anmeld

14. september 2011

JeNoVa

Jeg vidste med mig selv, at jeg ville have mine børn med lille spredning, og der er nu 13 måneder imellem.

Jeg må indrømme, at jeg var fuldstændig ligeglad med, hvad andre tænkte, for det føltes bare helt rigtigt for mig. Jeg spurgte ikke engang min mand men "gjorde det bare" (han burde dog kende til følgerne ved ubeskyttet sex .

Jeg har absolut INTET ondt hørt siden, og jeg har ALDRIG fortrudt.

Så, go for it!

Anmeld

14. september 2011

JeNoVa

norenberg skriver:

der er 8 mdr mellem mine drenge og vil sige det er rigtig hårdt, men har har man lyst til at få dem tæt syntes jeg man skal gøre det. Reaktion fra omverden var forfærdelig vi fik skældud og spurgt hvornår jeg skulle have abort...kaldt uansvarligt osv. og flere i familien snakkede ikke til os i flere uger, så man skal nok være forberedt på at det måske ikke lige skaber glæde hos omverden lige til at starte med.

Undskyld jeg spørger, men hvordan kan der være 8 måneder imellem?

Anmeld

14. september 2011

MorDk

Det er KUN jer der kan afgøre hvad der er det rigtige...

Anmeld

14. september 2011

chael

Anonym skriver:

jeg vil gerne have barn nr 2 og det skal holdes hemmeligt for andre. Men min datter er kun få små uger gammel og jeg går meget og bekymre mig over familiens reaktion hvis jeg kom og sagde - jeg var blevet gravid igen. For mig er det, det HELT rigtige at få dem tæt. Der er 10 mdr mellem mig og min søster, og hende har jeg haft stor glæde af! så for mig er det naturligt. Men om andre synes det helt henne i vejret ? jeg er ret ung. 20 år! min kæreste er 24. Men vi føler for det.

andre der har gået med samme tanker eller været ude for det samme som vil dele det med mig? fortælle lidt om hvordan andre har taget det? ved godt det er ens EGET valg men det påvirker mig nu lidt hvordan andre ser på barn nr2  så hurtigt..

Det er jo jeres liv og jeres valg. Det er der jo ingen andre der kam bestemme over.

Syntes dog du skal have in-mente at bare fordi de er tætte søskende, er det ikke ens beydning med at de får glæde af hinandnen, og bliver af hvert køn.

Du skal også huske på at din krop jo faktisk heller ikke er helt klar. Det taget kroppen 2 år, før end den er restitueret helt efter en graviditet og fødsel.

Men derudover, hvis det er det i ønsker og er enige om. Så er det bare det i gør.

Men jeg kan nu ikke forstå at I ikke vil nyde jeres lille lidt endnu, for der er sgu meget at se til med 2 små børn.

Pøj pøj med valget.

*Camilla 38+0, med nummer 3

Anmeld

14. september 2011

muzen

JeNoVa skriver:

Undskyld jeg spørger, men hvordan kan der være 8 måneder imellem?

den sidste er nok født for tidligt ;-) ellers så ved jeg det heller ikke

Anmeld

14. september 2011

Rockertand

JeNoVa skriver:

Jeg spurgte ikke engang min mand men "gjorde det bare" (han burde dog kende til følgerne ved ubeskyttet sex .

Hvor ER jeg superglad for, at min mand og jeg har et forhold, hvor vi spørger hinanden og bliver enige om store beslutninger, hvor der er gensidig respekt, og hvor det ikke er diktatoriske beslutninger, der hersker. 

Der er mange, der bruger "sikre perioder" som prævention, sikkerheden er ca. 70%, det er ikke optimalt, men det valg kan et par tage aktivt sammen, og så er de begge enige om konsekvenserne, hvis det går galt - det forudsætter så, at manden er fuldt informeret om, hvornår der er risiko, og hvornår der er fri bane - i dit tilfælde har du narret din mand, det kan ikke gradbøjes, og det har stået dig frit for at planlægge sex med din mand under ægløsning, han har ikke vidst bedre. 

Anmeld

14. september 2011

Hollybaby

Hmm hvad i har lyst til, er vel jeres helt egen sag, og kommer ikke familien ved. Men tænk på, at jeres datter er stadig så ny, og sover garanteret rigtig meget, snart vågner hun mere op og tro mig det er altså krævende at have en baby. Uha var det mig, ville jeg vente og bare nyde mit barn længe endnu, inden nr 2.

Anmeld

14. september 2011

JeNoVa

Rockertand skriver:

Hvor ER jeg superglad for, at min mand og jeg har et forhold, hvor vi spørger hinanden og bliver enige om store beslutninger, hvor der er gensidig respekt, og hvor det ikke er diktatoriske beslutninger, der hersker. 

Der er mange, der bruger "sikre perioder" som prævention, sikkerheden er ca. 70%, det er ikke optimalt, men det valg kan et par tage aktivt sammen, og så er de begge enige om konsekvenserne, hvis det går galt - det forudsætter så, at manden er fuldt informeret om, hvornår der er risiko, og hvornår der er fri bane - i dit tilfælde har du narret din mand, det kan ikke gradbøjes, og det har stået dig frit for at planlægge sex med din mand under ægløsning, han har ikke vidst bedre. 

Jeg er glad på dine vegne, at du har en skøn mand.

Min mand og jeg har aldrig brugt "sikre perioder" som prævention. Han var klar over, at vi ingen prævention brugte, og vi havde ubeskyttet sex. Jeg føler ikke, jeg på nogen måde har narret min mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.