jolu skriver:
Tak søde piger.....
Hvor er i søde.....Synes det er svært...... i aftes ville jeg smide de tests ud, som jeg har støttet mig sådan op ad de sidste 14 dage.....og bare været så glad for
......Papiret fra lægen, hvor der stod at min termin var 19/9-09....... Jeg brød fuldstændig sammen.......det skulle bare ud..... så sidder her til formiddag med de mest hævede øjne man kan forestille sig...
Synes sørme ikke det er let....
Kæreste dig. Du kommer over det. Det lover jeg. Jeg har i oktober mistet et barn, efter nakkefoldsscanning, da det viste sig at barnet var meget sygt. Jeg har aldrig grædt så meget i mit liv. Det var det værste jeg har oplevet. Det værste at blive sat i fødsel i 15. uge, når din krop bare er gravid.
- Du har nået at opleve hele lykkerusen, ved at du var gravid, men det var forestillingen om et barn du har mistet. Barnet var ligeglad, det har ingen følelser endnu, og ingen idé om verden.
Det bliver mega hårdt og en hård tid. Husk på at du er berretiget til psykolog, hvis du føler du har brug for det!!!
Det er mega hårdt den slags, men du KOMMER over det!! Det lover jeg. SElvom det føles uoverskueligt, når man sidder i suppedasen.
KRAM!!!
Anmeld