Ja jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

pigebaby19

Rigtig stort tillykke til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

jolu

Tak pia og pigebaby19

Har idag bestilt tid til en tidlig scanning allerede imorgen. Nu vil jeg have vished for at den lille blyp ligger som den skal, og at der forhåbentlig er liv..... imorgen er jeg 6+3......måske en anelse for tidligt....men håber....

Idag har jeg haft lidt lysebrunt udflåd, og har endnu smerter i venstre side.... tingene skal bare ikke være nemt.......og lykkeligt.....

Anmeld

26. januar 2009

Kvindemin

jolu skriver:

Tak pia og pigebaby19

Har idag bestilt tid til en tidlig scanning allerede imorgen. Nu vil jeg have vished for at den lille blyp ligger som den skal, og at der forhåbentlig er liv..... imorgen er jeg 6+3......måske en anelse for tidligt....men håber....

Idag har jeg haft lidt lysebrunt udflåd, og har endnu smerter i venstre side.... tingene skal bare ikke være nemt.......og lykkeligt.....

Rigtig mange gange tillykke, er glad på dine vegne.
Al held og lykke, glæder mig til at følge dit forløb.

Stort varmt knus

Anmeld

27. januar 2009

jolu

Lykken varede ganske kort.....

Er netop kommet hjem fra Holbæk sygehus, nåede aldrig til min oprindeligt bestilte scanning, da jeg havde en lille blødning imorges. Så min læge sendte mig til Holbæk.

Der var ikke noget at se på scanningen kun en stor fin slimhinde......men hvad kan jeg bruge det til nu . .... Jeg fik taget blodprøver som jeg får svar på i aften, skal have taget nyt hcg på torsdag og mandag og så en scanning på onsdag i næste uge......

Men de siger jeg skal ikke regne med det..... man burde som minimum kunne se "sækken" som embryonet skulle ligge i på nuværende tidpsunkt......men ingenting var der......

Min mand og jeg er meget grædefærdige lige nu......men klarer det..... et smil fra min lille søn får mig til at komme over det...... Held og lykke til Jer andre..... snøft......

Anmeld

27. januar 2009

Mathilde

jolu skriver:

Er netop kommet hjem fra Holbæk sygehus, nåede aldrig til min oprindeligt bestilte scanning, da jeg havde en lille blødning imorges. Så min læge sendte mig til Holbæk.

Der var ikke noget at se på scanningen kun en stor fin slimhinde......men hvad kan jeg bruge det til nu . .... Jeg fik taget blodprøver som jeg får svar på i aften, skal have taget nyt hcg på torsdag og mandag og så en scanning på onsdag i næste uge......

Men de siger jeg skal ikke regne med det..... man burde som minimum kunne se "sækken" som embryonet skulle ligge i på nuværende tidpsunkt......men ingenting var der......

Min mand og jeg er meget grædefærdige lige nu......men klarer det..... et smil fra min lille søn får mig til at komme over det...... Held og lykke til Jer andre..... snøft......

Åh nej søde jolu

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det må bare være rigtig hårdt!
Jeg ønsker og håber på det bedste for jer.

Knus og tanker

Anmeld

27. januar 2009

LotteN

jolu skriver:

åhr nej... det er jeg godt nok frygtelig ked af og høre...
du får et kæmpe kram fra mig og så håber jeg på det bedste.
Verden er så uretfærdig..

Anmeld

27. januar 2009

jolu

Tak søde Lotte.... kan slet ikke få mig selv til at skrive det på mk......

Anmeld

27. januar 2009

LotteN

jolu skriver:

Tak søde Lotte.... kan slet ikke få mig selv til at skrive det på mk......

Deter heller ikke noget du behøver at gøre lige idag... Bearbejd det hellere lige inde i dit hovede først.. for det er noget og skal igennem, når det hele har været så uvirkeligt. og så stå i denne situation nu..
jeg ville ønske jeg kunne være der for dig lige nu, er så svært og sidde her og skrive trøstende ord, når der er intet der virker!

Anmeld

27. januar 2009

jolu

Hvor er du bare sød! Nu har jeg gjort det......min msn var jo ved at vælte!..... af spørgende quindfolk...... bare noget øv det hele.......men skal lige have det lidt på afstand, så går det nok....knus søde!

Anmeld

27. januar 2009

jolu

Talte her til aften med syghuset, de havde fået svaret på den første blodprøve, som skal vise Hcg'et.

Det er ikke steget siden torsdag , men tværtimod faldet fra 572 til 555 så det går den rette vej......mod slutningen .....Min lille baby er gået til grunde i løbet af weekenden.......i den uge, hvor hjertet skulle slå sit første slag.....

Er bare sååå trist.....det var mit allersidste halmstrå......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.