Ja jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.049 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

jolu

Nu har jeg fået det bekræftet hos lægen,- helt fantastisk! Har svært ved at forstå det....... Termin den 19/9.

får svar på HCG niveauet på torsdag......og håber at jeg får mere ro derefter.....

Forklaring; https://www.baby.dk/Forum/Messages.aspx?ForumTopicID=13106

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

SaNiNa

Stort TILLYKKE her fra...

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det er jo FOR VILDT!!!

STort tillykke... Jeg tænkte faktisk på dig idag Om det var, eller hvad. Men vi var jo alle sammen enige om at der VAR 2 streger... Sååeee...

KRydser fingre for at alt går vel, så I kan få jer en sidste én...

KRAM

Anmeld

20. januar 2009

Diana...

Ej hvor er det bare dejligt STORT TILLYKKE her fra...

Knus Diana

Anmeld

20. januar 2009

Dinar

Stort tillykke ser ud til vi har termin samme dag

Anmeld

20. januar 2009

jolu

Tak søde piger..... Ville ønske at symptomerne bare haglede ned over mig NU så jeg bare får en lille vished om at "den er god nok" Det siges jo at jo flere symptomer, jo højere HCG i kroppen......men ved nu ikke om det holder....

Anmeld

20. januar 2009

HeY

stort tillykke
det må sq være dejligt.

Anmeld

20. januar 2009

monstar99

ej hvor dejlig for dig
stort tillykke
og held og lykke med den lille mave

Anmeld

25. januar 2009

jolu

Det har absolut ikke været en nem uge.... Tirsdag fik jeg jo taget blodprøve men den viste et lavt Hcg på 250,- så op igen og få taget en ny blodprøve torsdag. Min læge sad troligt og ventede på svar hele fredag eftermiddag og kunne heldigvis fortælle mig at det var fordoblet som det skulle til 572......Bare en superdejlig besked af få.

I dag søndag har jeg imorges måtte ringe til vagtlægen da jeg har haft mega!! ondt i min venstre side, krampagtige smerter kun lokaliseret til venstre. Har næsten ikke kunne gå, stå og sidde, men kun ligge på højre side.

Han spurgte så til blødning,- heldigvis ikke noget men som han sagde kan det jo godt lyde som en graviditet uden for livmoderen, men han vil så gerne se tiden an til i løbet af dagen.....hvor det gerne skulle være nogen lunde væk. Men jeg kunne også fortælle at mine toiletbesøg har været fåtallige.... da jeg har ligget med opkast både torsdag og fredag, så der er jo ligesom ikke så meget at "tage af"...... så idag har jeg været rigtig obs på vand og masser af gode fibre, så jeg kan få sat lidt gang i den del......Men sidder og er lidt øv, for det gør endnu ondt,- ikke nær så meget som i formiddags....men det kan godt mærkes.....hvorfor kan det ikke bare gå som det skal.... Nogen som har prøvet sådanne smerter undervejs?....

Idag 6+1

Anmeld

25. januar 2009

Pia

Et stort Tillykke..
Det er jo så fantastiks at det er lykkedes helt narturligt for jer..
Så er der jo også håb for os andre

Ang de smerter du har tror jeg desværre ikke du kan tyde din krop optimalt lige nu.
Jeg harvde selv en masse underlige smerter de første uger.. Nogle der føltes som ligament smerter.. Så jeg troede også den sad uden for livmoderen også fordi jeg havde haft pletblødninger gange mange..
Men den var altså god nok..
Nu er jeg dejlige 22 uger henne..

Så tror desværre bare det er din krop og psyke der driller dig..

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.