Det har absolut ikke været en nem uge....

Tirsdag fik jeg jo taget blodprøve men den viste et lavt Hcg på 250,- så op igen og få taget en ny blodprøve torsdag.

Min læge sad troligt og ventede på svar hele fredag eftermiddag og kunne heldigvis fortælle mig at det var fordoblet som det skulle til 572......Bare en superdejlig besked af få.
I dag søndag har jeg imorges måtte ringe til vagtlægen da jeg har haft mega!! ondt i min venstre side, krampagtige smerter kun lokaliseret til venstre. Har næsten ikke kunne gå, stå og sidde, men kun ligge på højre side.
Han spurgte så til blødning,- heldigvis ikke noget

men som han sagde kan det jo godt lyde som en graviditet uden for livmoderen, men han vil så gerne se tiden an til i løbet af dagen.....hvor det gerne skulle være nogen lunde væk. Men jeg kunne også fortælle at mine toiletbesøg har været fåtallige....

da jeg har ligget med opkast både torsdag og fredag, så der er jo ligesom ikke så meget at "tage af"......

så idag har jeg været rigtig obs på vand og masser af gode fibre, så jeg kan få sat lidt gang i den del......Men sidder og er lidt øv, for det gør endnu ondt,- ikke nær så meget som i formiddags....men det kan godt mærkes.....hvorfor kan det ikke bare gå som det skal....

Nogen som har prøvet sådanne smerter undervejs?....
Idag 6+1
Anmeld