2 streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Stort tillykke med det Hvor længe har I prøvet?

Vi har som sådan ikke rigtig prøvet, og så alligevel jo.. Jeg har ikke taget mine p-piller i et år, og vi har intet gjort for at beskytte os.. Men de sidste 4 mdr har vi snakket lidt om det jo kunne ske på trods af min PCO.. Og det gjorde det så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Vi er lige kommet hjem fra Tyrkiet igår.. Og her til morgen følte jeg mig rimelig skidt tilpas, så gik ud og lavede en test.. Først ægløsningstesten - tænkte at hvis den var negativ behøvede jeg jo ikke tage en G-test, da der stadig er 3 dage til forventet mens..
ÆL-testen var negativ men nysgerrig som man er, tager man jo alligevel en G-test - og frem kom en fin lille streg.. Jeg gloede lidt og skyndte mig ind og hente en ny test fra et andet firma, og der kom også en fin lille streg..

Ringede straks til lægen, og han synes den lød rimelig sikker, men skal derop imorgen og have bekræftet det

Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, så kom grædende ind til min kæreste med tandbørsten i munden.. Så fattede han den hurtigt

TILLYKKE

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Vi har som sådan ikke rigtig prøvet, og så alligevel jo.. Jeg har ikke taget mine p-piller i et år, og vi har intet gjort for at beskytte os.. Men de sidste 4 mdr har vi snakket lidt om det jo kunne ske på trods af min PCO.. Og det gjorde det så

Hehe ok Smiler... Mit første barn var heller ikke planlagt, men MEGET ønsket da hun først kom hihi... men KÆMPE tillykke til jer begge to Glæder mig til at se hvem du er fniz..

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Tillykke

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

TILLYKKE

Tak

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Tillykke

Tak

Og held og lykke - du er jo tæt på nu

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Tak

Og held og lykke - du er jo tæt på nu

Tak skal du have! Ja, nu kan man endelig sige ja, når folk spørger, om det ikke er lige oppe over

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Dansker I Holland skriver:

Hehe ok Smiler... Mit første barn var heller ikke planlagt, men MEGET ønsket da hun først kom hihi... men KÆMPE tillykke til jer begge to Glæder mig til at se hvem du er fniz..

Ja det er jo spændende.. Ved at vi ikke rigtig har snakket sammen herinde.. Kan i hvert fald ikke kende dit billede
Men Baby er meget ønsket herhjemme fra os begge

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Ja det er jo spændende.. Ved at vi ikke rigtig har snakket sammen herinde.. Kan i hvert fald ikke kende dit billede
Men Baby er meget ønsket herhjemme fra os begge

Hehe ok Meeen kan jo godt være jeg kan huske dig jo hihi... Glad for at du er gravid smiler...

Anmeld

16. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg var hos lægen igår, som sagde negativ.. Deres test kan først måle når man er over tid.. Til trods for at jeg havde hjemmetestet positiv med samme urin som de fik..
Men mange teste herhjemme med samme resultat på kort tid, gør at jeg tror mere på mine end lægens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.