2 streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke. Hvor skønt en overraskelse at få når man kommer hjem til kolde DK.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

twinboys

Hjertelig tillykke med de to streger

Anmeld

14. september 2011

Gaia

Stort stort tillykke

Anmeld

14. september 2011

frk-stoltze

Tillykke

Anmeld

14. september 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Vi er lige kommet hjem fra Tyrkiet igår.. Og her til morgen følte jeg mig rimelig skidt tilpas, så gik ud og lavede en test.. Først ægløsningstesten - tænkte at hvis den var negativ behøvede jeg jo ikke tage en G-test, da der stadig er 3 dage til forventet mens..
ÆL-testen var negativ men nysgerrig som man er, tager man jo alligevel en G-test - og frem kom en fin lille streg.. Jeg gloede lidt og skyndte mig ind og hente en ny test fra et andet firma, og der kom også en fin lille streg..

Ringede straks til lægen, og han synes den lød rimelig sikker, men skal derop imorgen og have bekræftet det

Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, så kom grædende ind til min kæreste med tandbørsten i munden.. Så fattede han den hurtigt

STORT TILLYKKE

Hmm, forstår ikke helt det med at tage ægløsnings testen først når der var 3 dage til forventet mens - vil du forklare mig??

Hvor langt er du henne??

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Mor til Liva skriver:

STORT TILLYKKE

Hmm, forstår ikke helt det med at tage ægløsnings testen først når der var 3 dage til forventet mens - vil du forklare mig??

Hvor langt er du henne??

Det er noget med at ÆL- testen tester for de samme hormoner som den G-testen - G-testen er vidst bare en "udvidet" test hvis jeg selv har forstået det rigtigt Men ved ikke 100% om det virker, har bare læst nogle stykker har prøvet det..

Jeg er omkring 3+5 - 4+0 er ikke helt sikker, har nemlig en cyklus på 31 - 33 dage.. Så testene på nettet giver forskellige resultater

Anmeld

14. september 2011

Maemi

Sikke dog en glædelig nyhed, kom helt til at trække på smilebåndet da jeg læste det .. 

En lille solstråle historie, tillykke med den lille spire! 

Anmeld

14. september 2011

Mor til L&S

Anonym skriver:

Det er noget med at ÆL- testen tester for de samme hormoner som den G-testen - G-testen er vidst bare en "udvidet" test hvis jeg selv har forstået det rigtigt Men ved ikke 100% om det virker, har bare læst nogle stykker har prøvet det..

Jeg er omkring 3+5 - 4+0 er ikke helt sikker, har nemlig en cyklus på 31 - 33 dage.. Så testene på nettet giver forskellige resultater

Okay - det vidste jeg ikke

Jamen det blir da spændende at komme til lægen..

Endnu engang STORT TILLYKKE

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Prøvede lige og tilføje billeder

Og rigtig mange tak for alle jeres fine hilsner.. Det er en meget mærkelig følelse, at sige man er gravid..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2011

Dansker I Holland

Stort tillykke med det Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.