2 streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Vi er lige kommet hjem fra Tyrkiet igår.. Og her til morgen følte jeg mig rimelig skidt tilpas, så gik ud og lavede en test.. Først ægløsningstesten - tænkte at hvis den var negativ behøvede jeg jo ikke tage en G-test, da der stadig er 3 dage til forventet mens..
ÆL-testen var negativ men nysgerrig som man er, tager man jo alligevel en G-test - og frem kom en fin lille streg.. Jeg gloede lidt og skyndte mig ind og hente en ny test fra et andet firma, og der kom også en fin lille streg..

Ringede straks til lægen, og han synes den lød rimelig sikker, men skal derop imorgen og have bekræftet det

Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, så kom grædende ind til min kæreste med tandbørsten i munden.. Så fattede han den hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

lilledittemor

awwwwh - fik helt tårer i øjnene

TILLYKKE

Anmeld

14. september 2011

1012lmp

Årrrh hvor godt... stort tillykke med den positive test.

Anmeld

14. september 2011

mille25

Anonym skriver:

Vi er lige kommet hjem fra Tyrkiet igår.. Og her til morgen følte jeg mig rimelig skidt tilpas, så gik ud og lavede en test.. Først ægløsningstesten - tænkte at hvis den var negativ behøvede jeg jo ikke tage en G-test, da der stadig er 3 dage til forventet mens..
ÆL-testen var negativ men nysgerrig som man er, tager man jo alligevel en G-test - og frem kom en fin lille streg.. Jeg gloede lidt og skyndte mig ind og hente en ny test fra et andet firma, og der kom også en fin lille streg..

Ringede straks til lægen, og han synes den lød rimelig sikker, men skal derop imorgen og have bekræftet det

Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, så kom grædende ind til min kæreste med tandbørsten i munden.. Så fattede han den hurtigt

stort tillykke til jer....

Anmeld

14. september 2011

freiasmor

ooorh :') hvor er det dejligt <3 tillykke med det

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Ih stort tillykke... 

Anmeld

14. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med spiren

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

Åååårh hvor godt - stort tillykke med de 2 gyldne streger 

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

awwwwh - fik helt tårer i øjnene

TILLYKKE

Tak
Nu gav det mere mening hvorfor jeg følte bikinien sad forfærdeligt her de sidste dage af ferien.. Og nu var der en lille forklaring på hvorfor jeg følte mig sulten konstant

Anmeld

14. september 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Tak
Nu gav det mere mening hvorfor jeg følte bikinien sad forfærdeligt her de sidste dage af ferien.. Og nu var der en lille forklaring på hvorfor jeg følte mig sulten konstant

Sådan havde jeg det også da jeg var i Tyrkiet i starten af min graviditet

Hvor er det dejligt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.